20 مهر 1393
شماره خبر: 130462

درمان زخم کمبود امکانات بر اندام ورزش منطقه 11

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

درمان زخم کمبود امکانات بر اندام ورزش منطقه 11


عضو شورای اسلامی شهر کرج رفع نیازهای ورزشی در منطقه 11 را ضروری برشمرد و گفت: روند رو به رشد تجهیز امکانات ورزشی در این منطقه قابل تحسین است.
بهنام محمودی در بازدید از مجموعه ورزشی شهدای کلاک، به زمین وسیع پشت سوله این مجموعه ورزشی اشاره کرد و افزود: با توجه به متراژ بالای زمین، تبدیل آن به زمین چمن مصنوعی امکان پذیر است. وی با اشاره به تاثیر احداث زمین های چمن مصنوعی در روحیه جوانان افزود: احداث زمین های چمن مصنوعی فرصت مناسبی جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان می باشد و با احداث این زمین‌ها برای بسیاری از نوجوانان و جوانان منطقه 11 کرج امکانات ورزشی مناسب فراهم می‌شود. محمودی تعداد جوانان در منطقه11 را نسبتا زیاد اعلام کرد و با بیان اینکه استعدادهای درخشانی در این منطقه وجود دارد، بر فراهم کردن امکانات مطلوب ورزشی و هدایت جوانان به سمت ورزش تاکید نمود. عضو شورای اسلامی شهر کرج با بيان اينكه ورزش از سالم‌ترين تفريحات نسل جوان است و توجه به اين مهم مي‌تواند سلامت و امنيت اجتماعي جامعه را به دنبال داشته باشد، گفت: همواره انتظار داریم در راستای راه اندازی زمین های چمن مصنوعی با جذب جوانان، زمينه را براي ‌جذب حداكثري آنان در امور ورزشی مهيا کنیم.
این عضو شورا توجه به نیاز جوانان در زمینه رشد فکری، فرهنگی، آموزشی و ورزشی را از ضروریات دانست و افزود: بکارگیری علوم تربیت بدنی در مدیریت و برنامه ریزی شهری برای کاهش آسیب ها و ارتقا سلامتی جوانان نقش بسزایی دارد.
اهمیت احداث زمین های ورزشی کمتر از پروژه های عمرانی نیست
محمودی در ادامه سخنان خود احداث زمین های ورزشی در سطح شهر را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به مزایای ارتقای فرهنگ ورزش در جوانان عنوان کرد: اهمیت احداث زمین های ورزشی کمتر از پروژه های عمرانی نیست. وی، گذراندن اوقات فراغت جوانان در ورزشگاه ها را عاملی موثر در ارتقا سلامت نسل جوان ذکر و اخلاق مداری و روحیه ورزشی را از بهترین آداب ورزش عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود