28 آبان 1393
شماره خبر: 132047

معابر مهرشهر زیرسازی و آسفالت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معابر مهرشهر زیرسازی و آسفالت شد


تعدادی از معابر اصلی و فرعی منطقه مهرشهر در راستای رسیدگی به گلایه های شهروندان و با انجام عملیات زیرسازی و آسفالت کاری، جانی دوباره به خود گرفتند.
با آغاز فصول سرد سال و بارش پراکنده و شدید برف و باران، مناسب سازی معابر جهت تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده و وسایل نقلیه در دستور کار مناطق 12 گانه شهرداری کرج قرار گرفته که در این راستا، ستاد ساماندهی از تکمیل عملیات زیرسازی و آسفالت کاری در بخشی از معابر تفکیکی از اراضی این نهاد در منطقه مهرشهر خبر داد. اعتبار این پروژه از بودجه مصوب سال 93 ستاد ساماندهی تامین شد و طی آن معابری که از زیر ساخت مناسب جهت تردد آسان شهروندان برخوردار نبودند، شناسایی و با اولویت بندی نونوار شدند.
خیابان 20 متری در دو محور و باند غربی بلوار 32 متری چنار (منتهی به بازار روز کیانمهر) و تعداد دیگر از محورهای اصلی و فرعی در محدوده فازهای 3 و 5 اراضی ساماندهی از جمله معابری بودند که عملیات زیرسازی و آسفالت کاری در آنها انجام شد. معاون فنی و عمرانی ستاد ساماندهی تپه مرادآب کرج در این زمینه اعلام کرد: مدیریت ساماندهی، در جلب اعتماد ساکنین بافتهای فرسوده موفق عمل کرده و اجرای طرح های توانمندسازی در این مناطق، می تواند به انجام بهتر ماموریت ها و اهداف مدیریت شهری کمک شایانی کند. احمد اولیایی افزود: ستاد ساماندهی تاکنون نسبت به احداث تعدادی بلوار و مسیر ارتباطی، پروژه های زیرسازی، آسفالت کاری و جدولگذاری معابر در محدوده اراضی تحت پوشش خود اقدام کرده است. به گفته وی، هدف از این اقدام، تسهیل در تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه و ارتقای سطح رفاه و آسایش شهروندان است که با پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در بودجه های سالانه هدفگذاری و سپس اجرایی می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود