2 آذر 1393
شماره خبر: 132244

پیگیری تماس‌های مردم با سامانه 137 در اولویت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیگیری تماس‌های مردم با سامانه 137 در اولویت است


شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: تمام مجموعه شهرداری موظف هستند که پیگیری تماس‌های مردمی با سامانه 137 را در اولویت قرار دهند.
کامران عظیم‌زاده اظهار داشت: شهرداری‌ها به دلیل ساختار و مسئولیت‌هایی که دارند، با اقشار مختلف مردمی در ارتباط بوده و جزو نهادهایی به شمار می‌آیند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند. وی تصریح کرد: ساکنان یک شهرستان ممکن است در طول سال حتی یک بار هم با برخی از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها ارتباطی نداشته باشند، اما هر یک از شهروندان به طور مداوم با شهرداری‌ها ارتباط بوده و هر روز از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند. این مسئول افزود: بنابراین اگر مدیران شهری ارتباط مناسب و مستمری با شهروندان نداشته و از مشکلات، نیازها و کاستی‌ها و نواقص موجود مطلع نشوند، نمی‌توانند وظائف و تکالیفی که بر عهده دارند را به طور صحیح انجام دهند. عظیم‌زاده بیان داشت: در همین راستا طرح سامانه 137 در شهرداری‌های سراسر کشور اجرا شده و مردم تمام درخواست‌های خود را می‌توانند از این طریق به اطلاع مدیران شهرداری‌ها برسانند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه آیا عملکرد سامانه 137 در شهر جدید هشتگرد مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در این شهرداری اجرا می‌شود، طرح نظارت بر تکریم ارباب رجوع است. شهردار شهر جدید هشتگرد افزود: از جمله معیارهای ما برای تکریم ارباب رجوع، نحوه رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی دریافت شده از طریق سامانه 137 است. عظیم‌زاده گفت: یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری در هشتگرد، رسیدگی به درخواست‌های مردم دریافت شده از طریق این سامانه است و تمام مدیران و معاونت‌های مختلف موظف هستند که در کمترین زمان به این پیام‌ها رسیدگی کنند. وی افزود: در گذشته تصور این بود که پیام‌های دریافتی از طریق مردم باید ابتدا به رویت شهردار رسیده و اگر شهردار دستور داد برای پیگیری و رسیدگی به این پیام‌ها اقدام شود که این رویکرد در شهر جدید هشتگرد تغییر کرده است. عظیم‌زاده اظهار داشت: بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغ شده به معاونت‌های مختلف، پیام‌های دریافتی از طریق مردم به ویژه پیام‌هایی که مردم در آن به مشکل و کاستی اشاره کرده‌اند، باید بلافاصله مورد رسیدگی قرار گرفته و نیازی به اخذ دستور از شهردار نیست. وی در پایان گفت: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در حوزه تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، از مردم ساکن شهر جدید هشتگرد نیز انتظار داریم که ارتباط خود را با شهرداری تحکیم بخشیده و مطمئن باشند که به مشکلات آنها در کمترین زمان رسیدگی می‌شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود