3 آذر 1393
شماره خبر: 132365

روابط عمومی میزبان اهالی پارلمان محلی شهر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روابط عمومی میزبان اهالی پارلمان محلی شهر شد


نایب رئیس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به همراه سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ظهر امروز دوشنبه، با حضور در روابط عمومی شهرداری کرج از روند اجرای فعالیت ها در این بخش بازدید کردند.
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج امروز میزبان سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر بود و در دیداری که با اعضای پارلمان شهری داشت، به بیان کارکردهای روابط عمومی و ارائه کارایی ها و توانمندی های این حوزه مهم در عرصه ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی پرداخت. محمد علی بخشی، داوود وحیدی و رضا شریفی سه تن از اعضای شورای شهر کرج بودند که امروز از بخش های مختلف روابط عمومی بازدید کرده و بیش از پیش در جریان روند فعالیت های این حوزه که پویایی یکی از عناصر اصلی و پایه ای آن است، قرار گرفتند.
تامین سخت افزار و نرم افزار حرفه ای مقدمه موفقیت است
احمد خیری سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در جریان بازدید مهمانان از پایگاه خبری مدیریت شهری، به بیان برخی از ویژگی ها و رسالت های رسانه ای شهرداری پرداخت و اظهار داشت: از معیارهای موفقیت هر سازمان برخورداری آن از دو نوع امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که در بحث سخت افزاری، امکانات پایگاه خبری پس از بررسی سخت افزارهای حرفه ای و هوشمند دیگر کلانشهرها و خبرگزاری های رسمی کشور تامین شد. وی گفت: در حوزه نرم افزار نیز بهره مندی از نیروهای توانمند و حرفه ای که بعضا دارای تجربیات کار در نشریات و خبرگزاری های طراز اول سراسری هستند، زمینه پیشرفت و موفقیت را فراهم آورده است. این مسئول، وجود سیستم ارزیابی الکترونیکی عملکرد نیروها را سبب پیشگیری از فضای روزمرگی و اعمال عادلانه حقوق کارمندی عنوان کرد. خیری، اعمال نگاه تخصصی شهرداری به حوزه روابط عمومی را یکی از رهاوردهای اساسی حضور مدیران آگاه به عرصه اطلاع رسانی ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون آمادگی برای اجرای بسیاری از طرح های بزرگ و اثرگذار به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان از عملکرد شهرداری فراهم شده که از این جمله افزوده شدن لینک روزنامه الکترونیک به صفحه پایگاه خبری مدیریت شهری است.
بارگزاری بیش از 50 شماره نشریه الکترونیک در پایگاه خبری
وی این اقدام را پیش زمینه و مقدمه ای از آمادگی روابط عمومی شهرداری برای انتشار روزنامه ای متعلق به شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 50 شماره از این نشریه الکترونیک که به صورت روزانه تهیه می شود روی صفحه الکترونیکی پایگاه خبری بارگذاری شده است. سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، به راه اندازی بخش مجله شهروندی نیز اشاره کرد و ایجاد این فضای الکترونیکی را به منظور تامین نظر شهروندان در همه حوزه های دانستنی های علمی، پزشکی، فرهنگی و اجتماعی علاوه بر دریافت اخبار شهرداری کرج دانست. روند ارسال خبرنامه به مدیران و شهروندان و ارسال یکپارچه پیامک های مدیریت شهری از دیگر مواردی بود که توسط سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری برای مهمانان تشریح شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود