8 آذر 1393
شماره خبر: 132622

توجه بیشتر به طرح مطالعاتی پروژه های عمرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توجه بیشتر به طرح مطالعاتی پروژه های عمرانی


رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: با توجه به برخی کاستی ها در اجرای طرح های عمرانی در این کلانشهر نیاز است، طرح مطالعاتی پروژه های عمرانی با دقت نظر بیشتری انجام شود تا این طرح ها کارآمدتر و بهینه تر اجرا شوند.
مجید کاویانی در خصوص اجرای طرح میان گذر جنوبی با تاکید بر ضرورت مطالعه و پژوهش دقیق پیش از اجرای طرح های عمرانی، گفت: در بسیاری از مواقع شاهد اجرای پروژه هایی هستیم که در طول زمان با تغییرات مختلفی مواجه می شوند این درحالی است که اگر پیش از اجرا با حساست بیشتری این طرح ها را مورد مطالعا قرار دهیم با کمترین میزان خطا در اجرا مواجه خواهیم بود. وی در خصوص اجرای پروژه کمربندی میان گذر جنوبی کرج نیز تاکید کرد: پیش از اجرا زمان و انرژی کافی برای اجرای این پروژه گذاشته شود.
اجرای طرح میان گذر جنوبی با کمترین معارض اجرایی
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج نیز لایحه شهرداری این کلانشهر مبنی بر احداث کمربندی میان گذر جنوبی را یادآور شد و با اشاره به انجام بازدید های صورت گرفته از این پروژه عمرانی، ساختاری توسط اعضای شورای شهر این کلانشهر عنوان کرد: این لایحه در حضور مشاوران اجرایی طرح و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج مطرح و اعضای شورا گزینه های پیشنهادی مشاور مبنی بر بهترین راهکار اجرای طرح که هزینه های کمتری را به شهر و مجموعه شهرداری تحمیل می کند را بررسی و ارزیابی کردند. جت اله غلامرضایی با عنوان اینکه در گزینه های پیشنهادی، اعضای شورای شهر به احداث پروژه کمربندی میان گذر جنوبی کرج به اتفاق آراء که کمترین معارض و موانع را در مسیر اجرای طرح دارد، رای دادند، عنوان کرد: این طرح در راستای اجرای پروژه 28 کیلومتری جاده کمربندی در ضلع جنوبی شهر مطرح شد که با توجه به تراکم جمعیت و کمبود بزرگراه اجرای آن امری ضروری است. این مسئول، افزود: لایحه اجرای کمربندی میان گذر جنوبی کرج نیز به منظور تامین اهداف مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا مبنی بر کاهش معضل ترافیک و توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ترافیک درون شهری و برون شهری از سوی شهرداری مطرح شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود