17 آذر 1393
شماره خبر: 133238

سرویسهای مسافربری منزل به منزل در کرج راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرویسهای مسافربری منزل به منزل در کرج راه اندازی شد


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافر و بار کرج و حومه از راه اندازی سرویس های مسافربری سواری منزل به منزل از کرج به تمام نقاط کشور خبر داد.
داوود شعبانی با اشاره به اینکه پیشنهاد اجرای این مهم، پنج سال قبل ارائه شده بود و گرفتن پروانه فعالیت حدود دو سال به طول انجامید، اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی ( شرکت مسافربری نسیم نور دریا) پارک سوار آزادگان به این امر اختصاص یافت. این مسئول با بیان اینکه سازمان پایانه های کرج هشت هزار متر زمین در اختیار شرکت مذکور به منظور ایجاد پارک سوار قرار داده است، عنوان کرد: این پارک سوار در آزاداگان، طالقانی شمالی، ضلع غربی پل آزادگان واقع شده است. وی در ادامه به وجود خطوط درون و برون شهری در پارک سوار آزادگان اشاره کرد و با بیان اینکه جدیدا خطوط کرج – تهران نیز به این پارک سوار اضافه شده، افزود: به دلیل تردد زیاد شهروندان به تهران با خودرو سواری، این مهم به منظور امنیت مسافران انجام شده است. این مسئول، ایجاد امنیت مسافران در راه ها را از مهم ترین وظایف رانندگان دانست و با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس مسافربری منزل به منزل در برخی مسیر های شهرهای شمالی راه اندازی شده، گفت: مسیر های چالوس، تنکابن، نوشهر و رامسر از جمله این شهرهاست.
صدور صورت وضعیت برای خودروها
وی در ادامه از صدور صورت وضعیت برای خودروها خبر داد و اعلام کرد: طبق قرار داد با شرکتهای بیمه، هنگام سفر بیمه بدنه خودرو، بیمه تکمیلی درمان برای راننده ها و مسافران صادر می شود تا امنیت مسافر در صورت بروز حوادث ناگهانی ایجاد شود. شعبانی استفاده از راننده های حرفه ای و با صلاحیت را از مهم ترین اقدام سازمان پایانه های کرج به منظور امنیت مسافران دانست و هدف از ایجاد مرکز سرویس های مسافر بری سواری به تمام نقاط کشور را ارائه خدمات به شهر و شهروندان، ایجاد امنیت سفر برای مسافران و اشتغال زایی برای متقاضیان کار در بحث حمل و نقل عنوان کرد. متقاضیان برای سفرهای امن درون شهری و برون شهری می توانند با شماره تلفن 32546007 الی 8، شرکت مسافربری نسیم نور دریا تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود