19 آذر 1393
شماره خبر: 133444

همایش تحول و توانمندسازی فردی ویژه روابط عمومی های شهرداری کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش تحول و توانمندسازی فردی ویژه روابط عمومی های شهرداری کرج برگزار شد


سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از برگزاری همایش "تحول و توانمندسازی فردی" ویژه مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی های مدیریت شهری با همکاری مدرسه عالی مدیریت خبر داد.
احمد خیری، محصول توانمندسازی نیروی انسانی را تحول و خلاقیت در کارها دانست و اظهار داشت: در عصر کنونی که به سمت دهکده جهانی حرکت می کند و چرخه خدمات رسانی به سیطره تکنولوژی ها و ارتباطات نوین درآمده است، افراد بدون توانمندی های فردی و برخورداری از هوش و دانش بالا قادر به ایفای نقش سازنده در وظیفه سازمانی خود نخواهند بود و از این رو، توجه به آموزش از لازمه های دستیابی به «توسعه پایدار» است. وی با بیان اینکه آموزش موجب شکوفایی استعدادهای درونی مدیران و کارکنان می شود و آنان را با بایدها و نبایدهای تعالی و پیشرفت و همچنین تعامل با دنیای بیرون آشنا می کند، افزود: روزمرگی و عادت از جدی ترین آفتهای نظام کارمندی کشور است که با استفاده از ابزار مناسب و دانش های نوین و استفاده از ظرفیت های مراکز آموزشی و پژوهشی می توان بر آن غلبه کرد و به توانمندسازی فردی دست یافت. این مسئول عنوان کرد: در این ارتباط، موسسه رایفر، مدرسه عالی مدیریت و روابط عمومی شهرداری کرج، همایشی را تحت عنوان «تحول و توانمندسازی فردی» ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی های مدیریت شهری برگزار کرد. به گفته خیری، تدریس این همایش و کارگاه آموزشی را جلال مسلمان یزدی کارشناس ارشد مدیریت و عضو ارشد بنیاد سخنرانان حرفه ای ایران بر عهده داشت که این استاد دارای مدرک pms از موسسه Brs آمریکا و کارشناس شبکه های آموزش و تهران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در تشریح مباحث و سرفصل های آموزشی این همایش به معرفی 4 محور کلی به شرح زیر پرداخت که "چگونه جهت حرکت خود را مشخص می کنید؟"، " بررسی نقاط ضعف، توانمندی ها، فرصت ها و موانع"، "چگونه فکر کنیم؟ چگونه رفتار کنیم؟ با چه کسانی معاشرت کنیم؟" و "محرک هایی که باعث حرکت شما می شوند از کجا پدید آمده اند؟" این سرفصل ها را تشکیل داد. یادآوری می شود همایش "تحول و توانمندسازی فردی" روزهای پنجشنبه در محل مدرسه عالی مدیریت برگزار می شود و شرکت آن برای عموم رایگان است.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اعلام علاقمندی برای شرکت در این همایش، با شماره تلفن 32208248 تماس یا به آدرس کرج - خیابان طالقانی جنوبی - نبش خیابان جمال پور - ساختمان مدرسه عالی مدیریت مراجعه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود