20 آذر 1393
شماره خبر: 133502

آغاز اقدامات شهرداري جهت كاهش مشكلات محله المهدي فاز 7

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز اقدامات شهرداري جهت كاهش مشكلات محله المهدي فاز 7


پس از برگزاري نشست مردمي با شهروندان ساكن پروژه المهدي اقدامات شهرداری جهت رفع مسائلی که در حيطه خدمات شهري تعريف مي شوند آغاز شد.
پس از برگزاري نشست مردمي با شهروندان ساكن پروژه المهدي اقدامات شهرداری جهت رفع مسائلی که در حيطه خدمات شهري تعريف مي شوند آغاز شد.
مهندس ضيائي، معاونت خدمات شهری در اين خصوص گفت: باتوجه به دستور شهردار محترم در جلسه ملاقات محله اي واقع در المهدي اقدامات لازم نسبت به رفع مسائل به صورت كوتاه مدت و ميان مدت در دستور كار قرار گرفت. در اين زمينه ابتدا نماينده اي از طرف شهروندان انتخاب شد تا پيشرفت كار را از نزديك مشاهده كند و اقدامات مورد نظر بعدی به هر يك از واحدها ابلاغ شد. ضيائي توضيح داد: در اولين گام اقدام به نخاله برداري و نظافت و خاكبرداري بلوار اصلي شد و پرسنل تأسيسات نسبت به راه اندازي سيستم روشنايي حاشيه مجتمع اقدام کردند. ايشان اضافه كرد: در زمينه كاشت درخت و افزايش فضاي سبز باتوجه به اينكه كارگران، پروژه خليج فارس شمالي را در دستور كار دارند ، اين موضوع در نوبت كاري واحد فضاي سبز قرار گرفت. ايشان در زمينه سگ هاي ولگرد گفت: ظرف 2 هفته آينده پيمانكار شهرداري به اين محله خواهد رسيد. همچنين درخواست شهروندان منطقه در زمينه ايستگاه تاكسي با خريد ايستگاه محقق مي شود كه در دستور کار قرار گرفت. در رابطه با درخواست شهروندان درخصوص برخورد با سد معبر، پس از اخطار اولیه اقدام به جمع آوری خواهد شد. معاون شهردار در زمينه اقدامات مربوط به ارگان هاي ديگر گفت: درخصوص روشنايي معابر المهدي با شركت عمران و در زمينه تسطيح معبر كناري با توجه به حفاري اداره آبفا با اين ارگان مكاتبه صورت گرفته است. ضيائي در انتها ضمن تشكر از صبوري ساكنين فازهاي 4 و 7 از شهروندان تقاضا كرد، جهت انجام امور خدماتي باتوجه به برنامه ريزي صورت گرفته صبر و تأمل بيشتري داشته باشند تا انشاا... در اسرع وقت به تمامي مسائل رسيدگي شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود