27 مهر 1391
شماره خبر: 13499

اجرای طرحهای ضربتی در مناطق 12 گانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرحهای ضربتی در مناطق 12 گانه

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرحهای ضربتی در تمامی مناطق 12 گانه این کلانشهر خبر داد و گفت: در این زمینه تمامی نیروها بسیج می شوند.
سعید صفری اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده، مقرر شده است که از سوی این معاونت طرحهای ضربتی در تمامی مناطق 12 گانه شهرداری کرج اجرا شود. وی با اشاره به تنظیم جدول زمان بندی و اجرایی این مهم افزود: در این راستا تمامی نیروها و امکانات بسیج می شود.
تمامی نیروهای مناطق 12 گانه در یک منطقه مورد نظر حضور می یابند
این مسئول عنوان کرد: طرح مذکور هر روز در یک منطقه اجرا می شود و طی آن تمامی نیروها و تجهیزات مناطق 12 گانه دیگر در منطقه مورد نظر حضور می یابند. صفری ادامه داد: در این طرح در هر منطقه از چهار دستگاه لودر، 20 دستگاه کمپرسی، دو دستگاه گریدر استفاده می شود تا بتوان خاک و نخاله های موجود را جمع آوری و پاکسازی کرد.
تخلیه هرگونه نخاله ساختمانی و خاک در اماکن عمومی غیرمجاز است
معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: عملیات جمع آوری خاک و نخاله های شهری معابر توسط اکیپ های ویژه نیروهای خدمات شهری و با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز انجام خواهد شد. وی اعلام کرد: تخلیه هرگونه نخاله ساختمانی و خاک در اماکن عمومی غیرمجاز و ممنوع است زيرا ریختن نخاله های ساختمانی در معابر علاوه بر ایجاد اختلال در عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه شهروندان را دچار مشکل می کند.
اعمال ماده 110 قانون شهرداریها در اراضی بایر
این مسئول افزود: پس از اجرای این طرح، زمینهای بایر و بلااستفاده که صاحبان مربوطه این اراضی را رها کرده اند، شناسایی و ماده 110 قانون شهرداریها در آن اعمال خواهد شد. صفری، آلودگی محیط شهری، عدم زیبایی چهره شهر و سد معبر را از نتایج کم توجهی به عدم تخلیه نخاله های ساختمانی اعلام و اضافه کرد: در این زمینه به افراد متخلف اخطار داده می شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود