28 دی 1393
شماره خبر: 135892

قدردانی رئیس كمیسیون بودجه شورای شهر كرج از عملکرد مدیر منطقه 9

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی رئیس كمیسیون بودجه شورای شهر كرج از عملکرد مدیر منطقه 9


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به پاس رضایتمندی شهروندان و کسب رتبه نخست جذب درآمد در بین مناطق دوازده گانه از مدیر منطقه 9 شهرداری کرج قدردانی کرد.
رضا شریفی با حضور در منطقه 9 شهرداری کرج از اقدامات سازنده مدیر و کارکنان این منطقه تقدیر بعمل آورد. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرکرج در این دیدار عنوان کرد: توجه و تمرکز بر شناسایی مسائل و مشکلات شهری و تلاش در راستای مرتفع ساختن آنها از اولویت هایی است که مدیران شهری باید در خصوص آن برنامه ریزی های لازم را داشته باشند. شریفی با بیان اینکه رفع مشکلات شهری و رسیدگی به خواسته های به حق شهروندان از مهمترین رسالت های مدیریت شهری است، اظهارداشت: شهرداری منطقه 9 کرج نیز به تبعیت از این رسالت نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منطقه اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است. این مسئول افزود: افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی مناسب به شهروندان با هدف ایجاد تحولات مثبت در زمینه های متعدد اعم از عمرانی، خدماتی، فرهنگی و... نیز از دیگر الویت هایی است که مسئولان ارشد شهری باید به آن نگاه ویژه داشته باشند. وی با تاکید بر ضرورت تدبیر راهکارهای اساسی برای کسب درآمدهای پایدار به منظور توسعه و عمران شهری گفت: اجرايي كردن طرح های مختلف شهری که با هدف رفع مشكلات كليدي شهر انجام می شود، امری مهم برای مدیریت شهری و مجموعه شورای اسلامی شهرکرج محسوب می شود. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرکرج در پایان با اهدای لوح تقدیری، از مدیر منطقه 9 شهرداری کرج و پرسنل این منطقه که موجب جلب رضایتمندی شهروندان شده اند، با قدردانی کرد.
متن لوح بشرح ذیل می باشد:
جناب آقای مهندس سعیدی کیا
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج
سلام علیکم
احتراما نظر به اینکه با مدیریت جنابعالی و همکاری صمیمانه همکارانتان بحمدالله منطقه 9 شهرداری کرج در نه ماهه نخست سال 1393 و همچنین در مقایسه بامدت مشابه سال قبل رتبه اول جذب درآمد را بین مناطق دوازده گانه کسب نموده اید مراتب تشکر و قدر دانی خود را اعلام و توفیقات بیشتر شما و عزیزان منطقه 9 شهرداری کرج را از درگاه ایزد منان خواستارم.
رضا شریفی
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود