11 بهمن 1390
شماره خبر: 4568

نگاه ویژه شورای شهر به تسریع در اجرای پروژه های عمرانی منطقه 6 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  نگاه ویژه شورای شهر به تسریع در اجرای پروژه های عمرانی منطقه 6 کرج

سپیدار آنلاین: شهردار منطقه 6 شهرداری کرج گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از منطقه 6 شهرداری کرج راهکارهای موثری را برای سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی این منطقه ارائه کردند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری شهرداری کرج، محمدرضا صیفی با بیان این مطلب اظهار داشت: در بازدید سه عضو شورای اسلامی شهر کرج، در سه روز متوالی به همراه جمعی از مسئولین منطقه از پروژه های در دست اقدام این منطقه فعالیتهای عمرانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد. وی افزود: در بازدید رئيس كميسيون برنامه، بودجه و حقوقي شوراي شهر و رییس کمیسیون عمران و دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج از پروژه های منطقه 6 شهرداری کرج، تمهیدات خوبی برای گشایش مسیر بلوار خوارزمی در نظر گرفتند.
این مسئول ضمن بیان ابراز خرسندی اعضای شورای اسلامی شهر کرج از فعالیتهای عمرانی در منطقه اظهار داشت: گشایش این مسیر در آینده ای نزدیک مشکلات ترافیکی را در این منطقه مرتفع خواهد کرد. وی در ادامه تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از بوستان های سطح منطقه، این منطقه را به دلیل وسعت جغرافیایی و جمعیت بالایی که نسبت به دیگر مناطق کرج دارد؛ نیازمند افزایش سرانه فضای سبز و امکانات تفریحی و ورزشی دانستند.
شایان ذکر است،منطقه 6 شهرداری کرج در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان کرجی احداث،بهره برداری و بازپیرایی از بوستانهای سطح منطقه را در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود