5 بهمن 1393
شماره خبر: 136367

اداره رفاه شهرداری کرج تورهای یک روزه برگزار می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اداره رفاه شهرداری کرج تورهای یک روزه برگزار می کند


رئیس اداره رفاه شهرداری کرج از اجرای تورهای یک روزه جهت تامین آرامش و ارتقاء سطح آرامش روانی نیروهای شهرداری کرج خبر داد.
سعید زارع اظهار داشت: اداره رفاه شهرداری کرج طی برنامه ریزی های انجام شده در زمان های مشخص در این دستگاه خدمت رسان و جهت تامین سطح آرامش روانی پرسنل با برگزاری تورهای یک روزه به همراه خانواده یک روز شاد و مفرحی را محیا می نماید که مورد توجه و استقبال پرسنل قرار گرفته است. وی ادامه داد: ششمین تور برگزار شده در کاخ نیاوران و برج میلاد بود که طبق نظر سنجی انجام شده موجب رضایت پرسنل و خانواده هایشان بود و در صدد هستیم با هماهنگی های لازم تورهای چند روزه را نیز اجرایی نمائیم.
این مسئول تصریح کرد: توجه ویژه به مباحث تفریحی و گردشگری پرسنل نقش بسزایی در افزایش راندمان کاری و روحیه کاری خواهد داشت و این دستگاه خدمت رسان در نظر دارد با برگزاری تورهای سیاحتی، زیارتی ، تفریحی و تاریخی، روزی به یادماندنی را در خاطر نیروهای شهرداری رقم بزند. رئیس اداره رفاه در پایان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون تورهای یک روزه طالقان، کاشان، سپهسالار و دیزین، زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی ، کاخ نیاوران و برج میلاد برگزار شده که مورد توجه و استقبال پرسنل قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود