8 بهمن 1393
شماره خبر: 136524

انقلاب اسلامی در قلب و روح ملت ایران پیروز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انقلاب اسلامی در قلب و روح ملت ایران پیروز شد


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: انقلاب اسلامی ایران در قلب و روح ملت شهید پرور ایران پیروز شد؛ ارزش و اهمیت این پیرزوی حکم می کند که نسلهای جوان آینده حافظ آرمانهای انقلاب باشند.
محمود دادگو که در حاشیه ادای احترام جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان مدیریت شهری مرکز استان به مقام شامخ امام راحل و تجدید پیمان دوباره با آرمان های این رهبر فرزانه در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت رزمندگان اسلام و با خروش عاشورایی نهضت جهانی امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغازی برای شکست دشمنان اسلام بود و امروز ملت های مسلمان جهان دست قدرتهای زورگو و مستکبر را از سرزمین های خود کوتاه می کنند.
وی با اشاره به موضوع بیداری اسلامی، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران الگو و عامل موثری در بیداری اسلامی است و بی شک این موضوع استکبار و دشمنان اسلام را نگران کرده است. رئیس پارلمان شهری کرج با بیان اینکه، ایران اسلامی موفقیت های بیشمار خود در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اسلامی را مرهون پیروزی انقلاب و از خود گذشتگی سردمداران نظام است، افزود: روند تحول و پویایی کشور پس از پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر و قابل دفاع در عرصه های جهانی بوده و این امر خود باعث افزایش قدرت روز افزون نظام اسلامی در جهان شده است. وی با اشاره به تلاش و جدیت دشمنان برای نفوذ به بطن انقلاب اسلامی ایران و سست کردن پایه های نظام جمهوری، عنوان کرد: دشمن تا امروز ترفندهای مختلفی را برای تحقق اهداف شوم خود و بر هم زدن تعادل سیاسی و انقلابی کشور به کار گرفته، این درحالی است که با درایت، اعتقاد و باور اسلامی که ریشه در نهاد ملت ایران دارد، همه این ترفندها خنثی و بی اثر بوده است. این مسئول شهری، همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام دهه مبارک فجر در بین ملت ایران، خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطره ای خوش برای این ملت است که باید با اجرای برنامه های مناسب یاد ایام پیروزی انقلاب در اذهان تداعی شود. دادگو، مناسبت های تاریخی بهن ماه بویژه دهه مبارک فجر را نمادی از هویت انقلابی و اسلامی کشور خواند و پیروزی انقلاب و نگهداری و حفظ آرمان های این دستاورد بزرگ اسلامی را خطیرترین رسالت مردم و مسئولان ذکر کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، سبب شد تا ملت ایران امروز در بین ملتها الگو و اسوه قرار گیرد.
عدالت خواهی ویژگی شاخص نظام اسلامی است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، عدالت خواهی را از شاخص های مهم نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: حكومت اسلامی بر مبناي احكام اسلامي و ايدئولوژي و ضوابط اسلامي اداره می شود؛ بر اساس این اصل هرگونه ستمگري و ستم كشي و سلطه گري و سلطه پذيري نفی و برای همه اقشار قسط و عدل و استقلال سياسي و اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي و همبستگي ملي تامين مي شود. دادگو در پایان از انقلاب اسلامی ایران به عنوان يک انقلاب فرهنگي یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامي با ارجح قرار دادن مردم و با هدف مبارزه با پديده هاي اجتماعي اي مانند فقر، برچيدن مظاهر فساد اجتماعي و اخلاقي رژيم ستمشاهي، پاكسازي عرصه هاي مهم فرهنگي از آلودگي و فساد به بطن ایران ورود کرد و با پذیرش و استقبال ملت مواجه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود