13 بهمن 1390
شماره خبر: 4663

دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: دهه مبارک فجر فرصتی دوباره برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تبریک و تهنیت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توجه به بیداری اسلام و ولایت مداری مردم از جمله مولفه هایی است که باید بیش از پیش مد نظر افراد برخاسته از انقلاب باشد. وی رسیدن به جایگاه های رفیع موفقیت توسط نخبگان ایران در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی هنری و ورزشی را مرهون اهداف پیش بینی شده انقلاب برای ملت ایران خواند و عنوان کرد: انقلاب اسلامی با شناخت استعدادها و ظرفیت های ملت ایران سهم مهمی در پروراندن فکرهای خلاق در این مرز و بوم ایفا کرده است.
این مسئول وحدت کلمه را از کاربردی ترین مولفه های پیروزی حق علیه باطل خواند و عنوان کرد: ملت ایران با تکیه بر این مهم توانستند هر آنچه را که دشمن برای تضعیف و از بین بردن انقلاب تدارک دیده است، خنثی کنند. کیانی از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین واقعه تاریخ یادکرد و افزود: بصیرت و هوشیاری مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرد. وی با تاکید بر شناساندن اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد: جوانان به عنوان آینده سازان مملکت وظیفه خطیری در هدایت و ادامه راه انقلاب دارند که این مهم نیز با آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب محقق می شود. این مسئول با اشاره به الگو پذیری جهان از آرمان های والای انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیداری اسلامی در كشورهای اسلامی متأثر از آرمان های انقلاب و اندیشه های امام راحل است. کیانی همچنین به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان كرد: تحریم های اقتصادی و به ظاهر نظامی، نشانه یأس و ناامیدی نظام سلطه از شكست ایران است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود