13 بهمن 1393
شماره خبر: 136851

ایثار و شجاعت شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایثار و شجاعت شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی هستند


عضو شورای اسلامی شهر کرج با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی به فجر آفرینان و فرزندان انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایثار و شجاعت شناسنامه هویتی انقلاب اسلامی هستند.
فاطمه آجرلو با تصریح بر اینکه «دهه فجر تجلی آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است.» اظهار داشت: ملت ایران وارثان اندیشه های ناب امام خمینی (ره) هستند و با تاسی گرفتن از آموزه های آن پیر فرزانه، در 36 سال گذشته موفقیت های بزرگی را کسب کرده اند. عضو پارلمان شهری کرج خاطر نشان کرد: شاه خائن، این مترسک آمریکا و دست نشانده غربی ها برای چپاول سرمایه های مادی و معنوی ایران در بهمن 57 از خاک کشور بیرون رانده شد تا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جای دیکتاتوری، استبداد و ظلم را بگیرد و خورشید فجر از هر سوی سرزمین اسلامی طلوع نماید. وی، ویژه برنامه های دهه فجر را نمایشی از وحدت، همدلی و ولایتمداری آحاد جامعه دانست و با بیان اینکه همه ساله در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چشم جهانیان به جغرافیای ایران معطوف می شود، تصریح کرد: 22 بهمن اوج بیزاری ملت از مسکتبران جهان و جشن بزرگ استقلال از بلوک غرب و شرق است. جرلو با دعوت از اقشار مختلف برای حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن، این روز را زمان تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام و رهبری خواند و گفت: همانطور که با دستانِ خالی اما قلبی سرشار از اطمینان به دفاع از اعلام جهاد حضرت امام خمینی (ع)، ابراهیم زمانه و بت شکن بزرگ تاریخ برخاستیم، تا پای جان پشت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهیم ایستاد و سربازان جان بر کف فرمانده معظم کل قوا هستیم.
بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملت
عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید کند. وی، همچنین یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفنی که با تقدیم خون سرخ خویش در راه عزت و اعتلای میهن اسلامی، حفظ جان و مال و ناموس ملت را بر زندگی خود مقدم دانستند، گرامی داشت و بر زنده نگاه داشتن نام و یاد آنان تا همیشه تاریخ تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود