14 بهمن 1393
شماره خبر: 136918

مدیریت شهری در سکوت گویای عکس ها با شهر سخن می گوید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت شهری در سکوت گویای عکس ها با شهر سخن می گوید


یکسال فعالیت مدیریت شهری در حوزه های مختلف خدماتی، عمرانی، فرهنگی، فضای سبز، حمل و نقل عمومی، ساختاری و... در قاب تصویر به نمایش در آمده است که امروز به پاس تلاش قشری از جنس رسانه، با حضور خانواده بزرگ اصحاب رسانه افتتاح می شود.
این بار جای "کلمات" و "جملات"، جای "اخبار" و "گزارش های وی گفت و وی افزود." تصاویر راوی هر آنچه طی یکسال مدیریت شهری کرج آن را مدیریت و اجرایی کرد، هستند. وقتی تصاویر بر پنجره ای از قاب می نشینند، گویا حرفها تازه تر می شود و بیان ها روشن تر. عكس، نماد مجسمی‌ است از بازنمایی هر آنچه ثبت کردیم، بازنمايی و انعكاس واقعیات که ذهن با آن آگاه و البته آرام می شود. شهرداری کرج امروز عملکرد شهر را به تصویر کشیده است و به زبان رسا و شیوایی که فقط عکس آن را بلد است، اقدامات و عملکردهای خانواده بزرگ خود را بازگو کرده است. حال همه آماده اند، مجموعه مناطق و سازمانها و همه آنها که کنارهم خانواده بزرگ شهرداری را تشکیل می دهند، آماده اند تا از همه فعالیتهای کوچک و بزرگ خود که یکسال برای انجامش زمان صرف کرده اند بگویند. امروز مدیران و مسئولان شهری در سکوت گویای عکسها با شهر سخن می گویند.... انگار می گویند: آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است... و اين همان منظر زيبا‌شناسانه عكس است كه " روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج " بر نشان دادن آن به همه به ویژه به اصحاب رسانه که همیشه و همیشه در همه حال و شرایط پیگیر مسائل شهر هستند، اصرا دارد.
ماههای آخر سال برای عبور گویی عجله دارند
ماههای آخر سال برای عبور گویی عجله دارند و انگار دل همه کمی بهار می خواهد؛ بهار که راه را برای آمدن طی می کند، فرصت مهیا می شود تا همه بار تلاش و زحمت خود را بر زمین بگذارند و اکنون نیز شهردار کرج فرصت را برای این کار مهیا دیده است. همه دعوت شدیم به تماشای تلاش های یکساله مجموعه ای که هم برنامه ریزی هایش مردمی و برای مردم است؛ فرقی نمی کند این تلاش ها احداث پارکی باشد و یا بازار تامین مایحتاج های روزانه شهروندی، ساخت تونلی عمیق در دل زمین باشد و یا اقتتاح تقاطعی همسطح یا غیر همسطح ... مهم آن است، بدانیم در شهر چه گذشته است! طی یکسال گذشته شهرداری و با روی کار آمدن شورای چهارم، زمینه را برای انتفاع و آبادانی شهر با بهره گیری از امکانات و ابزارهای موجود فراهم آورده و اجرای اقدامات عمرانی، خدماتی، ساختاری و ... را در کارنامه خود ثبت کرده است. باید اذعان داشت با هر اقدامی خرد و کلان از اجرای پروژه بزرگ چون تقاطع غیر همسطح تا عملیات هایی همچون اصلاح ترافیکی همه با هدف جلب رضایتمندی شهروندی انجام می شوند. این نمایشگاه به پاس تلاش و همراهی تلاشگران عرصه رسانه و خبر که همواره در کنار مردم و مسئولان برای بیان واقعیت ها پیشگام بوده و از بدو انقلاب اسلامی تاکنون، با بیان و قلم و اندیشه تان برای اعتلای میهن اسلامی کوشیده اند، با دستان اهالی خبر گشایش می یابد و تقدیم نگاه مخاطبان می شود. امروز مصادف با چهاردهم بهمن ماه سال 93 شهرداری کرج در باشگاه میلاد میزبان مهمانانی است که در کنار آنها نمایشگاه عکس "عملکرد مدیریت شهری" را افتتاح کند. وعده دیدار با خانواده بزرگ اصحاب رسانه ساعت 12 روز جاری در باشگاه میلاد شهرداری کرج...

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود