8 دی 1393
شماره خبر: 134398

خیزش عمرانی در کرج با توجه به احداث تقاطع های غیر همسطح مطلوب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خیزش عمرانی در کرج با توجه به احداث تقاطع های غیر همسطح مطلوب است


معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، گفت: خیزش عرصه عمران شهری در کرج تحت تاثیر اجرای طرح های عمران شهری به ویژه اجرای تقاطعات غیرهمسطح مطلوب است.
علی اصغر کمالی زاده افزود: موفقیت در اجرای پروژه‌های تعریف شده برای شهر و اجرای آنها مرهون مدیریت صحیح و اصولی و همراهی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.
وی، بیان کرد: در کلانشهر کرج این مهم در سایه همگرایی و وحدت رویه میان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به نحو مطلوبی محقق شده و بدون شک خروجی آن به نفع شهر و شهروندان بوده است. کمالی زاده با اشاره به هماهنگی و تعامل مجموعه مدیریت شهری با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهر به عنوان مهمترین مؤلفه برای رسیدن به موفقیت در امور اجرایی شهر عنوان کرد: نتیجه فعالیت‌های شهرداری باید رضایت شهروندان و انتفاع بهینه شهر را به دنبال داشته باشد. وی، موفقیت در اجرای پروژه‌های تعریف شده برای شهر و اجرای آنها را نیازمند برنامه ریزی اصولی و کارشناسی شده ذکر و بیان کرد: شهرداری به عنوان نهادی مسئول در تامین نیازهای زندگی شهروندی باید با اجرای پروژه ها فضای اجتماعی شهر را مهیای زندگی مطلوب برای شهروندان کند. معاون فنی عمرانی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی با هدف بهبود زندگی شهروندان و ارتقای عملکرد مدیریت شهری تدوین و اجرایی می‌شوند، افزود: فضاهای عمرانی شهر بدون مدیریت فعال و پایدار شهری‌ عملکرد و کارکرد مطلوبی نخواهد داشت لذا پروژه‌های شهری در کرج با لحاظ کردن میزان بهره‌وری فضاهای عمرانی در دستور کار قرار گرفته است. کمالی زاده با بیان اینکه شاکله و اساس برنامه‌های مدیریت شهری به ثمر رساندن طرح‌های عمرانی در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر است، گفت: اجرای این پروژه‌ها با توجه به تاکید مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا و با در نظر گرفتن بالاترین میزان بازدهی اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود