15 بهمن 1393
شماره خبر: 136982

جشن انقلاب با عنوان زنان «سبک زندگی ایرانی – اسلامی» برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشن انقلاب با عنوان زنان «سبک زندگی ایرانی – اسلامی» برگزار می شود


همزمان با پانزدهم بهمن ماه جشن انقلاب با عنوان "انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان؛ سبک زندگی ایرانی – اسلامی" به اهتمام امور بانوان شهرداری کرج در باشگاه میلاد این مجموعه برگزار می شود.
این جشن با حضور بانوان شهرداری و با هدف بزرگداشت ایام یوم الله دهه مبارک فجر همچنین نشان دادن جایگاه رفیع و سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این جشن که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری البرز، مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان کرج و بانوان شاغل در شهرداری برپا می شود، علاوه بر پرداختن به فلسفه انقلاب و یادآوری روزهای پیروزی حکومت اسلامی به مباحث مربوط به نقش و سهم زنان در دوره کنونی به منظور رسیدن به راهکارهای صیانت از انقلاب و حفظ ارزشها و آرمانهای امام راحل پرداخته می شود.
اکران مستند نینجاهای زن ایرانی
از برنامه های جشن سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی که با عنوان "انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان؛ سبک زندگی ایرانی – اسلامی" برگزار می شود، اکران مستند کوتاه "نینجاهای زن ایرانی" به کارگردانی مرجان ریاحی است. تقدیر از پرسنل با سابقه شهرداری و همکارانی که طی دوران خدمت موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته های مختلف شده اند، از دیگر محورهای برنامه جشن انقلاب می باشد. در این برنامه همچنین به قید قرعه به مهمانان حاضر در جشن جوائز نفیسی به رسم یادگاری اهدا می شود. گفتنی است: جشن انقلاب بانوان شهرداری کرج فردا، پانزدهم بهمن ماه با حضور بانوان پرسنل شهرداری در باشگاه میلاد برگزار می شود. قابل ذکر است وسیله ایاب و ذهاب همکاران فردا راس ساعت 10 از درب شهرداری به محل برگزاری جشن حرکت می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود