16 بهمن 1390
شماره خبر: 4722

همایش زنان پیشگامان انقلاب اسلامی در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همایش زنان پیشگامان انقلاب اسلامی در البرز برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در استان البرز‌ از برگزاری همایش بزرگ زنان، پیشگامان انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
حسین کاشانی‌پور اظهار داشت: یکی از اهدافی که ستاد بزرگداشت دهه فجر در البرز از ابتدای برنامه‌ریزی کارها و فعالیت‌های خود مد نظر قرار داد، تجلیل از بزرگانی است که در تحقق انقلاب بهمن 57 نقش داشتند. وی تصریح کرد: این برنامه با دو هدف کلی پیگیری می‌شود، یکی تجلیل و تقدیر از انقلابیون و دیگری انتقال آرمان‌های کسانی که با ایثار و فداکاری خود رژیم ستم‌شاهی را سرنگون کردند، به نسل جوان. این مسئول فرهنگی ادامه داد: در این راستا همایشی بزرگ تحت عنوان زنان، پیشگامان انقلاب اسلامی در استان البرز تدارک دیده شده که این همایش ظهر فردا در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.
* حضور حجت‌الاسلام نقویان در کرج
کاشانی‌پور سخنران اصلی این همایش را حجت‌الاسلام نقویان اعلام کرد و گفت: در این همایش ضمن تجلیل از زنان انقلابی، نقش زن در نظام اسلامی و پیشبرد اهداف کلان جمهوری اسلامی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. به گفته وی در این همایش معاونان استانداری البرز و مسئولان ارشد استان به همراه معاونان بانوان ادارات مختلف و همچنین بسیج بانوان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه بانوان استان حضور خواهند یافت.
کاشانی‌پور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت نگرفت؟ گفت: متاسفانه برنامه‌ در لحظات آخر نهایی شد و به همین دلیل اطلاع‌رسانی لازم به اندازه کافی صورت نگرفت.
* نقش زنان در انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است
رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است، گفت: بر خلاف کشورهای غربی که از زن به عنوان یک کالای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، در نظام مقدس جمهوری اسلامی زن یک عضو از جامعه بوده که وظائف مهمی در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب دارد.
کاشانی‌پور تاکید کرد: امروز که دوران انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری زنان مسلمان و انقلابی کشورمان سپری شده است، ما نباید خود را از توانمندی این قشر فرهیخته محروم سازیم. وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع زنان و دختران ایرانی توانایی انجام مسئولیت‌های مهم در شرایط حساس امروز را داشته و در کنار مردم و زیر پرچم ولایت می‌توانند کشتی انقلاب را به ساحل برسانند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود