23 بهمن 1393
شماره خبر: 137534

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از همراهی و همصدایی کرجی ها تقدیر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از همراهی و همصدایی کرجی ها تقدیر کرد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در پیامی، عزم و غیرت شهروندان کرجی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری را ستود و مورد تقدیر قرار داد.
در این پیام آمده است:
اهتزاز پرچم سرافراز ایران اسلامی در دست راهپیمایان کرجی، همزمان با برهه ای از تاریخ که جهان چشم به میزان حمایت مردم از آرمان های امام(ره) و انقلاب دوخته است، مهر ابطال مجددی بر اندیشه پلید استکبارگران و ستیزه جویان زد. در زمانی که دشمن می پنداشت توانسته است با پررنگ کردن فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی، مردم این سرزمین را نسبت به اهداف و آرمان های شکل گیری نظام اسلامی، دلسرد کرده و سم تاریکی و ناامیدی را به جامعه تزریق کند، حضور صادقانه، غیورانه و بی شائبه مردم در مسیرهای راهپیمایی، بیانگر حمایت تمام قد آنان از اهداف انقلاب بود. به صدا در آمدن ندای حق‌طلبی و حقیقت‌جویی مردم ظلم‌ستیز و آزاده کرج همزمان با دیگر شهرها و استان های کشور، بیانگر حرکت و جهشی فرهنگی و سیاسی در مقابله با کج اندیشی های عوامل درونی خودباخته و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود و نیز شاهدی است بر این ادعا که ساکنان این سرزمین، به رغم همه دشواری ها همواره به اعتقاداتی که برای آن به پا خاسته و به اتکا به آن در مقابل ظلم قد علم کردند، پایبندند.
بی تردید عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب خمینی (ره)، پشتوانه ای اصیل و مستحکم در برابر هجمه های ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بوده و این اراده آهنین ناشی از معرفت ایرانیان مسلمان نسبت به پیام های ارزشمند نهضت سرخ حسینی (ع) است که انشالله این پایداری تا ظهور منجی عالم بشریت و برپاگر عدل و حقیقت در جهان، مستدام خواهد بود.
سعید فیروزگاه
رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود