27 بهمن 1393
شماره خبر: 137729

خانه هنر تحویل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری كرج شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خانه هنر تحویل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری كرج شد


با حضور عباس زارع و سعیدی سیرایی، خانه هنر کرج از سوی سازمان پارکها و فضای سبز تحویل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر شد.
با برگزاری نشستی مشترک بین عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز و سعیدی سیرایی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، خانه هنر به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تحویل شد. در صورت جلسه تحویلی خانه هنر کرج آمده است:
1- کلیه مشاعات شامل راهروی ورودی سرویس بهداشتی، حمام ، آشپزخانه و پلکان ورودی به طبقه زیرزمین جهت کلیه استفاده کنندگان می باشد و استفاده انحصاری در ید هیچکدام قرار نمی گیرد.
2-اتاق شماره 3 به عنوان اتاق موزه فاتح محسوب گردیده و جابجایی تجهیزات آن و یا تعویض تابلوها در اختیار نماینده شهرداری کرج می باشد.
3- اتاق شماره 6 به عنوان دفتر نماینده شهرداری می باشد و استفاده از آن در اختیار نماینده مذکور است. ناظر مذکور از سوی شهرداری کرج معرفی می گردد.
4- اتاق شماره 1 و 2 در اختیار انجمن هنرهای تجسمی استان البرز قرار می گیرد.
5-اتاقهای شماره 5 و 4 در اختیار خانه فرهنگ استان البرز قرار می گیرد تا از آن جهت امور اداری و برگزاری جلسات خود استفاده نماید.
6-طبقه زیرزمین جهت گالری و نمایشگاه دائمی اختصاص یافته و برنامه ریزی آن در اختیار شهرداری می باشد.
7- هیچکدام از تحویل گیرندگان این ساختمان حق استفاده از ملک مذکور را به غیر از کاربرد هنری و فرهنگی مطابق با موازین حاکم و قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارند.
8- استفاده از محوطه بیرونی ساختمان صرفا جهت نصب المان و تندیس و سردیس هنری و موضوعات فرهنگی می باشد به نوعی که موجب تخریب فضای سبز محوطه نگردد.
9- کلیه قوانین و ضوابط جاری کشور در بهره برداری از این مکان باید رعایت گردد.
رعایت کلیه شئونات اسلامی و عرفی در عملکرد و ارائه آثار الزامی است. لازم به ذکر است که این صورت جلسه به امضای علی اکبر میروکیلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، عباس زارع مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز و حسین سعیدی سیرایی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج رسیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود