2 اسفند 1393
شماره خبر: 138022

جشنواره غذای سنتی "کدبانوی ایرانی برنج ایرانی "در فردیس برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جشنواره غذای سنتی "کدبانوی ایرانی برنج ایرانی "در فردیس برگزار می شود


مدیر فرهنگسرای گلستان شهرداری کرج گفت: جشنواره غذای سنتی تحت عنوان کدبانوی ایرانی برنج ایرانی در این فرهنگسرا برگزار می شود.
معصومه اشجاری افزود: این جشنواره روز دوشنبه چهارم اسفندماه سال جاری با حضور بانوان این شهرستان از ساعت 14 الی 16 بعدازظهر با اهداء جوایز برگزار می شود.
اشجاری اظهار کرد: فرهنگ استفاده از غذاهای محلی و سنتی باید در جامعه گسترش یابد خانواده‌ها باید به مصرف غذاهای سالم و سنتی روی آورند و فست فودها و غذاهای صنعتی را از رژیم غذایی خود حذف نمایند. وی با اشاره به اینکه غذاهای سنتی در سفره ما ایرانیان جایگاه خاصی دارد، گفت: از نظر سلامت غذایی، غذاهای سنتی و بومی محلی علاوه بر تنوع غذایی از کیفیت و ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند. وی هدف از برگزاری این جشنواره را اهمیت دادن پخت استفاده از محصولات برنج ایرانی، معرفی غذاهای سنتی و محلی، ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای پرانرژی، سالم و سنتی و پرهیز از غذاهای آماده و مضر، آگاهی دادن به مردم در خصوص روش های تغذیه سالم و ایجاد نشاط در بین بانوان عنوان کرد. این جشنواره با همکاری شورای اسلامی شهر کرج و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج و فرهنگسرای گلستان برپا می شود. فرهنگسرای گلستان شهرداری کرج واقع در آدرس فردیس فلکه سوم انتهای خیابان یازدهم غربی قدیم شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است. فرهنگسرای گلستان فردیس در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود