3 اسفند 1393
شماره خبر: 138091

سمینار آموزشی تشریفات ویژه کارکنان مدیریت پشتیبانی شهرداری کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سمینار آموزشی تشریفات ویژه کارکنان مدیریت پشتیبانی شهرداری کرج برگزار شد


سمینار آموزشی تشریفات ویژه کارکنان مدیریت پشتیبانی شهرداری کرج با تدریس استاد محمد علی بیدارمغز برگزار شد و نیروهای خدماتی این نهاد خدمت رسان با آخرین تازه ها و مبانی علمی و عملی حوزه تشریفات آشنا شدند.
در سمینار آموزشی آداب و آیین تشریفات که ظهر روز گذشته با حضور بیش از یکصد نفر از نیروهای خدماتی و پرسنل مدیریت پشتیبانی شهرداری در محل سالن کنفرانس مجموعه رفاهی میلاد برگزار شد، استاد محمد علی بیدارمغز از اساتید تراز اول کشور در موضوع تدریس تشریفات طی سه مرحله تئوری، عملی و کارگاهی به آموزش حاضرین پرداخت و دغدغه هایش برای تازه واردهای حوزه تشریفات بازگو کرد. طرح مباحثی درباره آداب و آیین رفتار و گفتار و نحوه پذیرایی و همچنین آداب پوشش در مجامع رسمی و اداری از دستاوردهای این سمینار یکروزه آموزشی بود که شرکت در آن موجبات رضایتمندی پرسنل حوزه مدیریت پشتیبانی را به همراه داشت. نیروهای خدماتی و پرسنل حوزه ستادی مدیریت پشتیبانی در این سمینار آموزشی ضمن طرح سوالات و دغدغه های خویش، پاسخ های لازم را دریافت کردند و با مشاهده چگونگی آداب و آیین پذیرایی از نزدیک، عزم خود را برای اصلاح شیوه های خدمت به مهمانان مدیریت شهری جزم کردند.
باید از تشریفات برتر به عنوان هنر نهم یاد کرد
استاد بیدارمغز در این سمینار آموزشی گفت: باید از تشریفات برتر به عنوان هنر نهم یاد کرد و ضرورت دارد مسئولان نسبت به این حوزه بسیار حساس و حیاتی نگاه ویژه تری داشته باشند. وی افزود: تا 20 سال پیش می گفتند: «دنیا در حال کوچک شدن است!» این جمله را باید فراموش کرد، دنیا اکنون دیگر کوچک شده است. پیشرفت در ارتباطات و فناوری اطلاعات که با دنیای اقتصاد درآمیخته، موجب گشته است تا ملل مختلف با فرهنگها، زبانها، و زمینه های متفاوت فکری و رفتاری به طور بسیار مستقیم و نزدیک با یکدیگر ارتباط برقرار سازند، با هم از طریقه تله کنفرانس مذاکره نمایند، و بیش از پیش با همدیگر تعامل نمایند. این مفسر حرکات بدن و حالات صدا بیان کرد: در دنیای کوچک کنونی آنچه موفقیت کشورها را تضمین می کند، تسلط بر آداب و اصول مبانی تشریفات است و جا دارد مسئولان با سرمایه گذاری مادی و معنوی در این حوزه و توسل به کارگاه های آموزشی، ضمن بهبود روش ها و گذر از مرحله سنتی به صنعتی، جایگاه سازمان متبوع خویش در داخل و خارج کشور را ارتقاء بخشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود