16 اسفند 1393
شماره خبر: 138882

بودجه تجهیز و تکمیل فرهنگسراها به تصویب شورای اسلامی شهر رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بودجه تجهیز و تکمیل فرهنگسراها به تصویب شورای اسلامی شهر رسید


در آخرین روز بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری کرج، لایحه تخصیص اعتبار جهت تکمیل و تجهیز فرهنگسراهای شهر به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.
رضا شریفی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر در این جلسه حمایت از فرهنگسراها جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی و آموزش در زمینه های مختلف به شهروندان را الزامی دانست. در ادامه این جلسه، کمک هزینه به هیئت های مذهبی مورد بحث قرار گرفت و پس از اظهار نظر موافقین و مخالفین با اکثریت به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
در این مصوبه مقرر گردید به هیئت های رزمندگان کرج و فردیس در قالب عمرانی، امانی و پیمانی مبلغ 8 میلیارد ریال بودجه تخصیص یابد. احدلث سالن ورزشی در هریک از مناطق 12 گانه شهرداری کرج از دیگر موارد مورد بحث در پارلمان شهری بود که با تصویب شورای اسلامی شهر مقرر گردید سالن ورزشی چند منظوره بحران و ورزش در مناطق احداث گردد.
سعید فیروزگاه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاکید بر اینکه احداث این سالن ها باید مکان یابی شود، تصریح داشت: احداث این سالن ها باید در مکان هایی جانمایی شود که به راحتی برای عموم قابل دسترسی و استفاده باشند. مریم قهرمانی نایب رئیس کمیسیون عمران نیز طی سخنانی اذعان داشت: احداث ساختمان های مذکور نیازمند زیرساخت است و باید نوعیت آنها مشخص شود تا استفاده بهینه از آنها صورت پذیرد. بهنام محمودی دیگر عضو شورای شهر تاکید داشت: با توجه به اینکه مسائل ورزشی با بحران متفاوت است. احداث این سالن دو منظوره به گونه ای سیاستگذاری شود که علی رغم استفاده مطلوب در مباحث ورزشی در مواقع بحران نیز به نحو احسن بتوان از آنها استفاده نمود. در ادامه بازسازی و تجهیز زورخانه های کرج و فردیس جهت ارتقاء ورزش و نیاز شهر به ورزش های باستانی مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گرفت و پس از بحث و گفتگو به تصویب اعضا رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود