2 اسفند 1393
شماره خبر: 137984

بودجه فرهنگی مدیریت شهری با دقت در پارلمان شهری چکش کاری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بودجه فرهنگی مدیریت شهری با دقت در پارلمان شهری چکش کاری می شود


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری جلسات بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری، از تلاش برای افزایش سقف بودجه های فرهنگی خبر داد و گفت: بودجه فرهنگی مدیریت شهری در سال 94 در حال چکش کاری کارشناسی است.
سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرج در حال بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری کرج می باشد که با پیگیری های کمیسیون فرهنگی، بر تقویت اقدامات فرهنگی، ورزشی و مذهبی تاکید ویژه ای دارد و شاهد ارتقای بودجه های فرهنگی خواهیم بود. وی با اشاره به پیشنهاد بودجه 29 میلیاردی شهرداری برای مباحث فرهنگی تصریح داشت: 7 میلیارد تومان از این بودجه به برنامه های جاری و 17 میلیارد تومان به برنامه های عمرانی، بازسازی، بهسازی و تکمیل مراکز فرهنگی و 3 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز برای تزریق به مناطق 12 گانه در نظر گرفته شده است.
عکس تزئینی - جشنواره مسابقات محلات کرج
عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: جهت احداث، تجهیز و تکمیل مراکز ورزشی و سرای محله در مناطق 12 گانه مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون تومان پیش بینی شده است. عضو پارلمان شهری با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر اذعان داشت: توجه به مباحث فرهنگی جهت ارتقاء سطح فرهنگ و آموزش در کلانشهر کرج نیازمند توجه ویژه مسئولان شهری می باشدکه مدیریت شهری بر این مهم اهتمام ویژه دارد. فیروزگاه خاطرنشان ساخت: پرداختن به مباحث فرهنگی اتفاق بسیار خوبی است و امید است با تحقق بودجه پیشنهادی و اجرای آن شاهد انجام کارهای فرهنگی بزرگ و در خور شهر کرج باشیم. وی در پایان با تقدیر از برگزاری جشنواره مسابقات محلات کرج، از آن به عنوان یکی از با نشاط ترین برنامه های فرهنگی یاد کرد و خواستار تداوم چنین برنامه هایی در راستای تقویت نشاط اجتماعی شهروندان شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود