17 اسفند 1393
شماره خبر: 138958

فرهنگسرای "شهید آوینی" با اعتباری افزون بر 3 میلیارد تومان افتتاح می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرهنگسرای "شهید آوینی" با اعتباری افزون بر 3 میلیارد تومان افتتاح می شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از افتتاح و بهره بردای "فرهنگسرای شهید آوینی" با صرف اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون تومانی خبر داد.
علی اصغر کمالی زاده افزود: فرهنگسرای "شهید آوینی" با میزان اعتبار عنوان شده در مساحت دو هزار و 245 متر مربع در منطقه 11 شهرداری کرج احداث شده است.
وی با عنوان اینکه، این فرهنگسرا دوشنبه مصادف با هجدهم اسفندماه جاری به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: فرهنگسرای شهید آوینی با اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر به ویژه با پیگیریهای صورت گرفته طی یکسال گذشته از سوی شهردار کرج به مرحله اجرا رسید. کمالی زاده با اشاره به پروسه افتتاح این فرهنگسرا، عنوان کرد: مدت زمان ساخت و افتتاح این مجموعه فرهنگی با محور فعالیت معاونت فنی و عمرانی طی مدت زمان یکساله و در دو فاز احداث ساختمان و تجهیز و فراهم آوردن تجهیزات اجرایی شد. به گفته وی، ساخت فرهنگسرای شهید آوینی که در منطقه جهان نما واقع در منطقه 11 به بهره برداری می رسد از تاریخ بیست و هشتم اسفند ماه سال 91 در دستور کار معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج قرار گرفت که طبق قرارداد 12 ماه زمان برای اجرای آن پیش بینی شد. کمالی زاده، تاریخ شروع به کار و تحویل کارگاه احداث فرهنگسرای شهید آوینی را یکم فروردین سال 92 ذکر و عنوان کرد: این فرهنگسرا با بکارگیری نیروهای مستعد و کارآمد، طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.
تشریح مختصات فنی فرهنگسرا
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در تشریح مختصات فنی فرهنگسرای شهید آوینی با اشاره به زیربنای دو هزار و 245 متر مربعی این فضای فرهنگی، عنوان کرد: مساحت بنای لابی ورودی این فرهنگسرا 29 هزار و 205 متر مربع می باشد. کمالی زاده، زیربنای طبقه اول فرهنگسرا را 76 هزار و 205 متر مربع، زیربنای طبقه دوم را 663 متر مربع و زیربنای طبقه سوم را 464 متر مربع عنوان کرد و گفت: برای سالن آمفی تئاتر این فرهنگسرا نیز 277 متر مربع فضا پیش بینی شده است. وی با اشاره به جانمایی کتابخانه در این مرکز فرهنگی، بیان کرد: این کتابخانه در مساحت 190 متر مربع ایجاد شده است؛ از دیگر فضاهای ایجاد شده دراین مجموعه فرهنگی، پیش بینی دو باب مغازه به متراژ 45 متر مربع است. گفتنی است، فرهنگسرای شهید آوینی روز دوشنبه مصادف با هجدهم آذرماه جاری در "جهان نما" واقع در منطقه 11 شهرداری کرج افتتاح می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود