17 اسفند 1393
شماره خبر: 138979

تدارك ویژه شهرداری طالقان برای استقبال از بهار ۹۴

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تدارك ویژه شهرداری طالقان برای استقبال از بهار ۹۴


طرح استقبال از بهار از اقدامات ارزشمندی است که هرسال به پاسداشت سنت حسنه ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی در آستانه سال نو در قالب برنامه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری و با بسیج کلیه نیروها و امکانات اجرا می شود.
طرح استقبال از بهار با هدف آماده سازی محیط شهری در روزهای پایانی سال جاری و ایجاد آمادگی همه جانبه برای ورود شایسته به سال جدید ، با برنامه ریزی منسجم و با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهرداری در دست اجراست . با توجه به اینکه طالقان به عنوان جاذبه گردشگری همواره پذیرای تعداد زیادی گردشگر و مسافر در ایام نوروز بوده است ،از همین رو آماده سازی و زیبا سازی شهر برای استقبال از مسافران ضروری است. شستشو و رنگ آمیزی نماها، پاکسازی برچسب ها و پوسترها از جداره های شهری، پاکسازی و نظافت جداول و المانهای ترافیکی در سطح شهر و آماده سازی ستاد تسهیلات نوروزی جهت راهنمایی گردشگران و مسافران از اهم فعالیتهای این شهرداری می باشد.
اجرای طرح ضربتی جمع اوری نخاله های ساختمانی با دستور شهردار در دست اقدام است و از اواسط اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی مجوز هیچگونه ساخت و سازی صادر نمی شود. در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد نشاط در میان شهروندان بیش از 2 هزار گل سبدی و جعبه ای در خیابانها، معابر، بلوارها ، پارکها در حال کاشت است. روکش آسفالت معابر و خیابانهای اصلی ، نصب علائم ترافیکی ، مرمت انهار، مرمت و رنگ آمیزی جداول و سطل های زباله ،آماده سازی پارک ، اهتمام بر نظافت کلی محلات، کاشت چمن و انواع گلها و نهال های تزئینی و زینتی در فضاهای عمومی و بلوارهای سطح شهر از جمله اقدامات شهرداری طالقان در اجرای طرح استقبال از بهار است. واحدهای آتش نشانی و موتوری شهرداری طالقان با آماده باش در روزهای پایانی سال به خصوص طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نقش به سزایی در این مورد ایفا می کنند. روابط عمومی شهرداری نیز با نور پردازی میادین اصلی شهر، رنگ امیزی و دیوار نویسی و ترمیم نقاشی های دیواری شهری، نصب تابلوهای اطلاع رسانی و پخش بروشور های گردشگری به استقبال نوروز 94 می رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود