15 فروردین 1394
شماره خبر: 139684

مدیریت رفاه جزو بخش های کلیدی شهرداری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت رفاه جزو بخش های کلیدی شهرداری کرج است


معاون اداری و مالی شهرداری کرج از مدیریت رفاه به عنوان یکی بخش های کلیدی این نهاد خدمت رسان یاد کرد و خواستار توجه بیشتر به امور رفاهی پرسنل در سال جاری شد.
آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید رفاه شهرداری کرج با حضور معاون اداری و مالی این نهاد خدمت رسان برگزار شد و طی آن احکام صادره از سوی علی ترکاشوند برای حسین دقیقیان و مظاهر سعیدی با دستان فرج اله ایلیات تنفیذ شد. بر این اساس، "مظاهر سعیدی" که پیش از این عهده دار سمت قائم مقام و معاون فنی و اجرایی سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری کرج بوده است، با تشخیص شهردار روانه مدیریت رفاه شد تا سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گیرد و در راستای ارتقای سطح رفاه کارکنان مدیریت شهری بکوشد. همچنین "حسین دقیقیان" طی حکمی از سوی ترکاشوند، روانه سازمان آرامستانهای شهرداری کرج شد تا کلید معاونت اداری و مالی این نهاد را در اختیار گیرد و در بخش دیگری از خانواده مدیریت شهری در راستای تحقق اهداف و خدمت به شهر و شهروندان گام بردارد.
مسئولیت ها ماندگار نیستند
معاون اداری و مالی شهرداری کرج در این مراسم با تصریح بر اینکه مسئولیت ها ماندگار نیستند و باید از لحظه لحظه عمر مدیریتی برای رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان و خدمتِ شایسته به آنها بهره جست، بیان کرد: مادامی که مدیران تخصص و تعهد را برای عمل به وظایف سازمانی به خدمت گیرند، پیروز میدان خدمتگزاری هستند و در چنین شرایطی عزل و نصب ها از عزت و احترام افراد نمی کاهد؛ چرا که آنان با نصب العین قرار دادن ارزش های اخلاقی و آرمان های حرفه ای تنها به صیانت از حقوق بیت المال و عمل به قوانین اندیشیده اند و اگر شرایط در برهه ای به گونه ای ایجاب کند که در جایگاه دیگری خادم مردم باشند، قطعا برای آنها تفاوت چندانی نخواهد داشت. فرج اله ایلیات در ادامه با بیان اینکه مدیریت رفاه یکی از بخش های حساس و کلیدی شهرداری کرج به شمار می رود، ادامه داد: این حوزه با پمپاژ روحیه نشاط و اعتماد به نفس بین کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش مجموعه، ضمن ایجاد بستر افزایش بهره وری سازمانی از بروز زمینه های نارضایتی شغلی جلوگیری می کند و در راستای توسعه اقدامات رفاهی گام بر می دارد.
وی با توجه به فعالیت زائرسرای مشهد، مجتمع رفاهی، اقامتی نشتارود و مجتمع فرهنگی، رفاهی میلاد زیر نظر شهرداری کرج، خواستار توجه ویژه به وضعیت آنها به لحاظ امکانات و ظاهری شد و بر استفاده عادلانه پرسنل از امکانات رفاهی و اقامتی موجود تاکید کرد. این معاون با تقدیر و تشکر از خدمات "حسین دقیقیان" در زمان تصدی این مسئولیت، برای وی در سمت جدید (معاون اداری و مالی سازمان آرامستانها) آرزوی موفقیت کرد. ایلیات همچنین با اشاره به جدیت "مظاهر سعیدی" در زمان فعالیت در سازمان فاوا، وی را چهره ای جوان، کوشا و کارآمد خواند و اظهار داشت که قطعا افق های مناسبی در انتظار مدیریت رفاه شهرداری کرج خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود