4 بهمن 1393
شماره خبر: 136293

مجموعه رفاهی نشتارود به گاز شهری مجهز می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مجموعه رفاهی نشتارود به گاز شهری مجهز می شود


رئیس اداره رفاه کارکنان شهرداری کرج از اتمام عملیات گازکشی مجتمع تفریحی میلاد نشتارود، تا پایان سال جاری خبر داد و آغاز بهره برداری از این خدمات را همزمان با نوروز 94 عنوان کرد.
سعید زارعبا اشاره به اینکه مجتمع تفریحی میلاد نشتارود در سال 88 برای رفاه حال کارکنان شهرداری کرج افتتاح شد، عنوان کرد: با پیگیری های شهردار کرج و همچنین مذاکرات مستمر اداره رفاه با اداره گاز نشتارود، عملیات گاز کشی این مجموعه هم اکنون در دست اجراست تا با این اقدام، گاز شهری جایگزین کپسول های قدیمی گاز شود.
رئیس اداره رفاه کارکنان شهرداری کرج اجرای پروژه گازکشی شهری را جهت ایمنی بیشتر در مجتمع تفریحی میلاد نشتارود بیان کرد و افزود: حذف کپسول های گاز در این مجتمع ضمن رعایت اصول ایمنی موجب ارتقاء رفاه کارکنان می شود. زارع افزود: بنا به دستور قائم مقام شهردار کرج، پس از طی مراحل اخذ مجوز و تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. این مسئول گفت: توجه به نیازهای نیروهای شهرداری از وظایف این دستگاه خدمت رسان می باشد و اقداماتی چون لوله کشی آب و گاز شهری با هدف ایجاد رفاه بیشتر برای کارکنان این مجموعه صورت گرفته است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود