16 فروردین 1394
شماره خبر: 139691

مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج پای صحبت معتمدین می نشینند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج پای صحبت معتمدین می نشینند


مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است، با معتمدین محلات دیدار و پای صحبت ها و دغدغه های آنان می نشینند.
مشاور شهردار کرج در امور معتمدین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: معتمدین در نظام اسلامی که بر مبنای روابط حسنه ملت و دولت استوار است، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و مسئولان از طریق برقراری ارتباط سازنده با آنها، در جریان دیدگاه ها و نقطه نظرات اقشار مختلف مردم قرار می گیرند. محمد محسنی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج همواره تعامل و همکاری ارزنده ای با معتمدین محلات داشته و به مطالبات و دغدغه های آنان احترام گذاشته است، خاطر نشان کرد: البته نوع گفتمان معتمدین محلات با نهادهای دولتی و عمومی متفاوت است و در بحث شهرداریها، این عزیزان از طریق برگزاری جلسات مردمی و گفتگو با شهروندان پیرامون نارسایی ها و کمبودهای شهری اعم از وضعیت آسفالت و جداول معابر، فضای سبز، مبلمان شهری، روشنایی معابر و...، آنها را به مدیران مربوطه منعکس می کنند و به حمد الهی، عمده مطالبات ایشان طی بازه های زمانی مشخص محقق می گردد. به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای تحکیم روابط معتمدین محلات و مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج که همسو با تقویت همدلی و همزبانی مردم و مسئولان نیز به شمار می رود، جلساتی برگزار خواهد شد که تا پایان سال استمرار خواهد داشت و طی آن مشکلات و دغدغه های شهروندان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و اجتماعی مطرح می شود. مشاور شهردار کرج در امور معتمدین با بیان اینکه جلسات مذکور به صورت هفتگی و منظم برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بر این اساس، معتمدین مناطق 2 و 9 شهرداری کرج طی هفته جاری با مدیران این مناطق دیدار و گفتگو خواهند داشت و پای صحبت ها، نقطه نظرات و پیشنهادات آنها می نشینند.
محسنی در پایان تاکید کرد؛ معتمدین محلات به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماعی نیازمند تقویت و حمایت ویژه مسئولان می باشند و باید به سمتی حرکت کنیم که آنها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت بتوانند نقش موثری در راستای تقویت همدلی و همزبانی موجود بردارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود