23 فروردین 1394
شماره خبر: 140133

50 خودروی تخصصی سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج وارد عمل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

50 خودروی تخصصی سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج وارد عمل شدند


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج گفت: بالغ بر 50 دستگاه خودروی تخصصی مرتبط با آبگرفتگی و وقوع سیلاب از روز گذشته در سطح شهر به حالت آماده باش در آمده و در معابر گزارش شده حضور یافته اند.
حسین عطایی این مطلب را عنوان کرد و افزود: در اثر بارندگی هایی که از شب گذشته در سطح شهر به وقوع پیوسته، معابر برخی مناطق دچار آبگرفتگی شده اند که از این جمله میدان کرج، بلوار ماهان و برخی دیگر از معابری است که بخصوص در سطوح شیب دار واقع شده اند. وی با بیان اینکه برای رفع این آبگرفتگی های نیروهای فعال و پرتلاش خدمات شهری در سطح مناطق فعال شده اند، از فعالیت و آماده باش یکصد نیروی این سازمان به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای رفع معضل آبگرفتگی خبر داد. عطایی، حضور این نفرات را در بخش های مختلف از جمله رانندگی خودروهای تخصصی، نیروهای پشتیبانی و فنی عنوان کرد و ادامه داد: سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج مسئولیت تامین ماشین آلات سنگین و تخصصی مرتبط با موارد مختلف از جمله آبگرفتگی های اخیر را به عهده دارد. همچنین تامین سوخت و حفظ و نگهداری از این خودروها با سازمان خدمات موتوری است.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: به منظور رفع آبگرفتگی های ایجاد شده در روزهای بارانی جاری و احتمال ایجاد سیلاب در شهر، تعداد 50 دستگاه خودروی این سازمان در آماده باش کامل به سر برده و برای هر گونه رویداد احتمالی تجهیز شده اند. این مسئول، از جمله ماشین آلات مرتبط با این بخش را لجن کش ها، لودر، کامیون و باب کت عنوان کرد و ادامه داد: در صورت وقوع حادثه ای مشابه واقعه بلوار طالقانی شمالی و محدوده عظیمیه در روزهای ابتدایی سال جاری، سازمان آمادگی اعزام خودروهای مورد نیاز برای مقابله با مشکل و جمع آوری رسوبات و نخاله وارد شده به معابر را داراست. وی تاکید کرد: خودروهای فوق در سطح مناطق توزیع شده و با دستور و هماهنگی معاونت خدمات شهری به محل آبگرفتگی یا حادثه اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود