23 آبان 1391
شماره خبر: 14895

امکانات وتجهیزات برای پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی این شهرآماده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امکانات وتجهیزات برای پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی این شهرآماده شد

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهر شهرداری کرج گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر، تمام تجهیزات و ماشین آلات این شهرداری برای خدمات رسانی در مواقع نیاز آماده شده است.
سعید صفری اظهار داشت : تمام حوزه های خدمات شهری مناطق دوازده گانه شهرداری کرج، فضای سبز، خدمات موتوری و آتش نشانی در حالت آماده قرار گرفته اند. معاون خدمات شهر شهرداری کرج ادامه داد: ماشین آلات مانندکامیون، لودر، بیل مکانیکی، پمپ لجن کش و غیره دراختیار تمام مناطق شهری قرار گرفته است. وی خاطرنشان کرد: از ماه گذشته ستاد عملیات لایروبی کانالها در کلانشهر کرج فعال شده است. این مسوول گفت: در برخی از نقاط کلانشهر کرج که در آن کلکتورها کامل نشده در صورت ریزش نزولات جوی احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد که نیروهای خدمات رسان شهرداری این مکانها استقرار یافته اند. صفری از شهروندان کرجی بویژه کسبه خواست از ریختن زباله ها در جداول و کانالها خودداری
کنند. وی افزود: اغلب آبگرفتگی های معابر به علت ریختن زباله بویژه ظروف یک بار مصرف توسط شهروندان در جداول سطح شهر رخ می دهد. اداره کل هواشناسی استان البرز هوای امروز این استان را نیمه ابری اعلام کرد و بر میزان ابرها در این استان افزوده می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود