1 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140663

معضلات شهری با تعامل مدیریتی مرتفع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معضلات شهری با تعامل مدیریتی مرتفع می شود


معاون اداری و مالی شهرداری کرج گفت: بسیاری از معضلات و نارسایی های شهری که موجبات آزردگی خاطر شهروندان را فراهم آورده با تعامل مدیریتی و حرکت به سمت تحقق مدیریت یکپارچه شهری قابل رفع است.
فرج الله ایلیات افزود: داشتن رابطه مثبت کاری بین مسئولان شهری موجب بقا و دوام مدیریت در همه سطوح می شود و به تبع آن نیز شهر با مدیریت بهینه اداره و مدیریت می شود. وی، تعامل، وحدت رویه و همگرایی را زمینه ساز حرکت در مسیر خدمات رسانی بهینه و شایسته به شهروندان دانست و افزود: داشتن تعامل علاوه بر آنچه گفته شد موجب تحکیم امور مرتبط با سیاست گذاری های شهری می شود؛ بی شک با همکاری های مدیریتی رسیدن به اهداف کلان به نحو مطلوب تری میسر می شود. این مسئول با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به شهروندان در گرو تلاش برای افزایش و بالا بردن سطح خدمات رسانی است، نبود همکاری بین دستگاها، سازمان ها و نهادهای فعال را موجب ایجاد اختلال در تحقق این مهم ذکر کرد. ایلیات در ادامه با بیان اینکه، شهرداریها سازمانهای فعال اجتماعی هستند به مردمی و پویا بودن این سیستم اشاره کرد و گفت: با توجه به این شاخص باید گفت، از سیاست های مدیریت شهری باید برقراری ارتباط موثر و کارآمد با سازمان ها و نهاد های دیگر شهری باشد.
شیوه ارتباط با بخش خصوصی تعریف شود
معاون اداری مالی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه، کلانشهر کرج برای دستیابی به سطح قابل قبولی از رشد و پیشرفت به ارتباط با بخش خصوصی نیاز دارد، عنوان کرد: برای تحقق این مهم، شهرداریها نیازمند سیستم اقتصادی و درآمدزایی از طریق مشارکت فعال و پویا با بخش خصوصی هستند. این معاون با عنوان اینکه، آبادانی و پیشرفت شهر در گرو تحقق اهداف مالی و اقتصادی است، بیان کرد: از راهکار های موثر برای ایجاد ارتباط مثبت و کارآ با بخش خصوصی حذف پروسه های طولانی اداری، تعریف چارچوب های موثر برای ایجاد ارتباط با بخش خصوصی و قائل شدن سود معقول برای آغاز سرمایه گذاری است. وی، عنوان کرد: داشتن توجیه اقتصادی نیز از مهترین مولفه هایی است که باید در سرمایه گذاری ها به آن توجه شود. این مسئول تاکید مدیریت شهری بر برقراری ارتباط موثر و کارآمد با بخش خصوصی را یادآور شد و عنوان کرد: شهرداری کرج اهتمام ویژه ای برای ارتباط گیری با بخش خصوصی به منظور اعتلای برنامه های مدیریت شهری دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود