8 آبان 1391
شماره خبر: 14098

ساماندهي شريانهاي ارتباطي با احداث تقاطعات غيرهمسطح

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساماندهي شريانهاي ارتباطي با احداث تقاطعات غيرهمسطح

سپیدار آنلاین: نايب رئيس شوراي شهر كرج گفت: ساماندهي شبكه هاي ارتباطي و ايجاد تقاطعات غيرهمسطح به كاهش بار ترافيكي كمك مي كند.
علي گلوند با تاکید بر اجرای طرح های ساماندهی شبکه های ارتباطی افزود: شبکه بندی معابر بر اساس طرح تفصیلی و اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک نقش بسزایی در رفع مشکلات ترافیکی شهر ایفا می کند. وی توسعه ارتباطی کرج و شهرهای اطراف، امکان سنجی وضعیت موجود و مطالعه برای آینده شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: ساماندهی وضعیت حمل و نقل شهری مورد نیاز در سطح شهر، مطالعه استقرار ایستگاه های درون و برون شهری از برنامه های مهمی است که با محوریت طرح جامع حمل و نقل ترافیک دنبال می شود.
این مسئول ضرورت مهندسی ترافیک در کلانشهر کرج به منظور رفع بحران های ترافیکی را یادآور شد و بیان کرد: عمليات اجرايي احداث تقاطع هاي غيرهمسطح در نقاط مختلف كلانشهر كرج به خصوص در معابر پرتردد از سوي شهرداري كرج نمونه ای از برنامه های مهندسی ترافیک است. گلوند افزود: اين اقدام شهرداري كرج تاثير بسزايي در كاهش ترافيك در معابر اصلي و پرتردد خواهد داشت. اين مسئول تاكيد كرد: شوراي دوره سوم در كنار شهرداري با اولويت قرار دادن رفع مشكلات شهري و رسيدن به ايده آل هاي مناسب به دنبال ايجاد چهره اي توسعه يافته براي كرج است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود