6 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140997

سرپرستان فضای سبز مناطق 4 و 12 شهرداری كرج منصوب شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرپرستان فضای سبز مناطق 4 و 12 شهرداری كرج منصوب شدند


با صدور احکامی از سوی محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، سرپرستان فضای سبز مناطق 4 و 12 شهرداری منصوب شدند.
محمدرضا زین العابدینی با صدور احکامی، ابوالفضل نخبه زارع و حبیب الله سیاوشی را به ترتیب به عنوان سرپرست فضای سبز مناطق 12 و 4 شهرداری کرج منصوب کرد. ظهر امروز با برگزاری نشست های جداگانه ای این افراد تودیع و معارفه شدند. ابوالفضل نخبه زارع که پیش از این در حوزه فضای سبز منطقه 4 شهرداری کرج فعالیت می کرد، جابجا و به فضای سبز منطقه 12 شهرداری رفت تا در آنجا به فعالیت بپردازد. در این راستا حبیب الله سیاوشی از این به بعد به عنوان سرپرست فضای سبز منطقه 4 شهرداری کرج فعالیت می کند. همچنین با برگزاری نشستی از زحمات حمیدرضا فیروزبخت که تا چند روز گذشته به عنوان مسئول فضای سبز منطقه 12 مشغول به فعالیت بود، تقدیر شد. در این احکام آمده است:
جناب آقای مهندس ابوالفضل نخبه زارع
سلام علیکم
با عنایت به اینکه مهم ترین اولویت و وظیفه ذاتی سازمان حفظ ونگهداری و توسعه فضای سبز عمومی شهر می باشد، فلذا بنا به پیشنهاد مدیر محترم منطقه و موافقت این سازمان به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فضای سبز منطقه 12 شهرداری کرج منصوب می گردید. امید است با پشتکار بی وقفه و استعانت از خداوند سبحان و بهره گیری از امکانات و منابع موجود همچنین رعایت قوانین و مقررات جاری در راستای حفظ و اعتلای سرانه فضای سبز کلانشهر کرج تحت نظر مدیر محترم منطقه موفق و موید باشید. بدیهی است کلیه امور مربوط به حفظ و نگهداری و نهایتا اعتلای فضای سبز توسط رئیس اداره نظارت بر حفظ و نگهداری این سازمان کنترل و به اینجانب گزارش می گردد.
محمدرضا زین العابدینی
مدیرعامل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود