7 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141019

رضایت شهروندان شاخصی مناسب برای سنجش عملكرد مدیریت شهری می باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رضایت شهروندان شاخصی مناسب برای سنجش عملكرد مدیریت شهری می باشد


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: رضایت شهروندان شاخصی مناسب برای سنجش عملكرد مدیریت شهری می باشد که در سطح منطقه با اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی به دنبال ارایه خدمتی شایسته به ساکنین می باشیم.
مجتبی اسکندری در نشست خود با معاونین و مسئولان واحدهای منطقه، تلاش براي ارتقاء و افزايش سطح رضايتمندي مردم را اولويت اصلي مديريت جديد منطقه اعلام کرد. این مسئول با تأكيد بر اين كه بدون حمايت و مشاركت مردم امكان تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در حوزه مديريت شهري ميسر نيست، افزايش سطح رضايتمندي مردم را زمينه‌ساز ارتقاء ميزان مشاركت آنان دانست و افزود: شهرداري، مركز خدمتگذاري است. وی افزود: اولویت اصلی در منطقه 9 کرج بر اساس کسب رضایت شهروندان است كه با ارايه خدمات حداكثري و نيز تسهيل زندگي شهروندان، زمينه را براي نزديكي هرچه بيشتر آنان به شهرداري و افزايش ميزان مشاركت‌پذيري شهروندان در اداره شهر فراهم آورد و در اين راستا مقرر شده است با ارايه خدمات محله‌اي مناسب و نيز خدمات‌رساني مبتني بر خواست و نظر مردم به بخشي از اهداف مديريت شهري جامه عمل بپوشانيم. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در بخش ديگري از سخنان خود از مردم به عنوان مشوق و حامي واقعي مديريت شهري ياد و تصریح کرد: مديريت فعلي شهرداري با تمام توان و قوا در راستاي خدمت به آنان حركت خواهد كرد تا علاوه بر تحقق برنامه‌ها، اجراي موفق طرح‌ها و پروژه‌ها و تسريع روند توسعه منطقه 9 این کلانشهر، زمينه براي تحقق اولويت اول شهرداري كه همانا جلب رضايتمندي بالاي مردم است، فراهم شود. اسکندری در ادامه در خصوص پروژه های عمرانی سال گذشته به پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز اشاره کرد و گفت: این تقاطع که در سال گذشته به بهره برداری رسید، یکی از مهمترین شریان های اصلی شهر به شمار می رود و از جمله پروژه هایی است که در راستای هدف فوق صورت گرفته است. این مسئول اساس این اقدامات زیربنایی را رضایت شهروندان ذکر و عنوان کرد: طبق برآوردها و نظرسنجی های انجام شده این مهم حاصل شده است.
جلب رضایت همه شهروندان کار آسانی نیست
وی با اشاره به اینکه جلب رضایت همه شهروندان کار آسانی نیست، بیان داشت: با توجه به جمعیت 130 هزار نفری منطقه 9 و مشکلات عدیده ای که با آن مواجه است، برای رفع تمام این مشکلات زمان زیادی لازم است. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج افزود: شهرداری منطقه با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده است و ان شاء الله بزودی در این منطقه شاهد افتتاح اولین پارک ویژه (جانبازان، معلولین جسمی، نابینایان و ناشنوایان ایران) خواهیم بود. اسکندری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: به شهروندان این نوید را می دهیم که با پیگیری لازم و مجدانه در راستای تکمیل و راه اندازی زود هنگام پروژه مرکزی تونل مهرویلا گام برداشته و برگ زرین دیگری را در راه خدمت رسانی به مردم هدیه کنیم. این مسئول افزود: پروژه های مهمی نظیر آسفالت معابر اصلی و فرعی، جدول گذاری گسترده، تجهیز پارکها و بوستانهای شهر و پروژه احداث پل مکانیزه عابر پیاده، ایجاد فضای سبز، پاکسازی و سالم سازی محلات و مناسب سازی پارکها و معابر برای استفاده عموم مردم بویژه جانبازان ومعلولان مهر تأییدی بر این ادعاست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود