7 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141032

خط اتوبوس شهرک وحدت تا شهرک نگارستان امتداد یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خط اتوبوس شهرک وحدت تا شهرک نگارستان امتداد یافت


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از امتداد خط شهرک وحدت از شهرک یاس تا انتهای خیابان 16 غربی، تقاطع بوستان، شهرک نگارستان خبر داد و افزود: این امر به منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان انجام شده است.
مهرداد کیانی با اشاره به اینکه پراکندگی خطوط و مسیرهای خطی اتوبوسرانی از مهمترین مشکلات این سازمان است، گفت: سازمان در تلاش است تا با رفع مشکلات موجود در زمینه سفرهای درون شهری توسط ناوگان اتوبوسرانی خدمات بهینه ای را به شهروندان ارائه دهد. این مسئول با تاکید بر اینکه مدیریت شهری موظف است برای خدمت رسانی به شهروندان تمام تلاش خود را به کار گیرد، انجام طرح های متناسب با نیاز حمل و نقل عمومی در این کلانشهر را مهم خواند و گفت: با توجه به درخواست های شهروندان مبنی بر امتداد خط مزبور تا شهرک نگارستان، سازمان اتوبوسرانی با مطالعه و بررسی طرح درخواستی، تصمیم به امتداد این خط تا انتهای خیابان 16 غربی، تقاطع بوستان(شهرک نگارستان) گرفت. وی همچنین به نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در تحقق این امر نقش بسزایی دارد، کسب رضایت مردم از ناوگان حمل و نقل به منظور جلب اعتماد آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
جانمایی سه ایستگاه اتوبوس در دستور کار اتوبوسرانی کرج
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با عنایت به طولانی شدن مسیر خط شهرک وحدت تا شهرک نگارستان و لزوم ایجاد ایستگاه اتوبوس به منظور رفاه حال شهروندان، این سازمان جانمایی 3 ایستگاه اتوبوس را در دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در حال مکاتبه با شهرداری منطقه مذکور می باشد تا این پروژه در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.
کیانی اجرای طرح های سازمانی با هدف توسعه ناوگان اتوبوسرانی همچنین ارائه خدمات این سازمان را از برنامه های اولویت دار سازمان اتوبوسرانی ذکر و عنوان کرد: این موارد در راس برنامه های اجرایی اتوبوسرانی قرار گرفته است. این مسئول در پایان سخنان خود سهم سازمان اتوبوسرانی کرج در انجام سفرهای درون شهری را به طور میانگین بین 400 تا 700 هزار نفر عنوان کرد و گفت: به همین منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت می یابد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود