13 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141346

ادامه تملك املاك معارض پروژه پل حامی در خیابان شهید مدرس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ادامه تملك املاك معارض پروژه پل حامی در خیابان شهید مدرس


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از ادامه تملک املاک معارض پروژه تقاطع غیر همسطح حامی در خیابان شهید مدرس (خیابان تهران) در سال جاری خبر داد و گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر، اعتبارات مورد نیاز به منظور تملک معارضین این پروژه ترافیکی تخصیص یافته که این مهم با انجام رایزنی های لازم در حال انجام است.
مهدی فاطمی با بیان اینکه روند تملک معارضین پروژه پل حامی در خیابان تهران طی فرایند قانونی در حال انجام است و در وضعیت مطلوبی قرار دارد، به تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا پرداخت و گفت: بر اساس طرح تفصیلی شهرداری کرج، رینگ جنوبی خیابان شهید مدرس (تهران) در طرح تعریض قرار دارد و با توجه به پروژه در حال احداث پل حامی، اولویت طرح تا کوچه میثم اعلام شد.
این مدیر در شرح اقدامات قانونی و تمهیدات مورد نیاز تملک املاک واقع در طرح در اجرای تبصره 4 ماده واحده قانون نحوه تقویم ابنیه و املاک و اراضی مورد نیاز شهرداریها مصوب 28 آبان 1370 و لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک مصوب 17/11/58 شورای انقلاب اظهار داشت: با نشر آگهی تملک در روزنامه کثیر الانتشار در 2 نوبت و نصب بنرهای آگهی در محل، به منظور اطلاع رسانی و ابلاغیه های صادره که به مالکین و کلیه صاحبان حقوق و سرقفلی و حق کسب و پیشه املاک تجاری واقع در طرح ابلاغ قانونی شد. وی افزود: در این راستا تاکنون کار تملک و تخریب 2 ملک بطور کامل انجام شده و آماده تحویل جهت اجرای پروژه پل حامی و آغاز مراحل فونداسیون و آرماتوربندی پایه شمالی است. همچنین از 4 باب واحد تجاری قطعه سوم مراحل توافق 2 باب نهایی شده و 2 باب نیز جهت اجرای ماده 8 قانون نحوه تملک اراضی به دادستانی عمومی و انقلاب کرج ارسال شده است. فاطمی با تشکر از حمایتهای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج در تخصیص اعتبارات لازم برای تملک اراضی واقع در پروژه پل حامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تکمیل و بهره برداری در کوتاه ترین زمان ممکن، بودجه تملک از ردیف اعتبارات مرکزی پیش بینی شده و این امر کمک بسیار شایانی محصوب می شود. مدیر منطقه 11 با اشاره به بار ترافیکی موجود در ورودی شرقی شهر کرج، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود و پیگیریهایی که از طریق منطقه صورت می گیرد، شاهد تسریع در مراحل پایانی احداث پل حامی باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود