15 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141469

منطقه 6 شهرداری کرج موفق به کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 6 شهرداری کرج موفق به کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی شد


منطقه 6 شهرداری کرج با انجام ارزیابی های لازم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری موفق به کسب مقام اول جذب بودجه عمرانی در سال 93 شد.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج با اعلام این خبر، این دستاورد را مرهون هماهنگی اقدامات صورت گرفته با اهداف و سیاست های مدیریت شهری بویژه کمیسیون برنامه ریزی و بودجه دانست و عنوان کرد: در سال 1393 منطقه 6 موفق به جذب بالاترین میزان بودجه عمرانی در بین مناطق دوازده گانه شهرداری مرکز البرز شده است. عزیز صدرنژاد اضافه کرد: بر این اساس، کمیسون بودجه و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر کرج با ارسال تقدیرنامه ای کسب مقام اولی جذب بودجه عمرانی در منطقه را اعلام کرد و از زحمات کلیه مسئولان و پرسنل منطقه در راستای کسب این رتبه قدردانی نمود.
صدرنژاد افزود: منطقه 6 شهرداری کرج تلاش دارد با استفاده از تمامي امکانات و پتانسيلها، ضمن تحقق به موقع بودجه نسبت به اجراي هر چه سريعتر پروژه ها و ارائه خدمات رفاهي و عمراني براي شهروندان منطقه گام بردارد. این مسئول گفت: از جمله مهم ترين وظايف هر شهرداري نظارت بر درآمد و هزينه هاي جاري آن است که خوشبختانه در حال حاضر به جهت اتخاذ روش هاي جديد در بحث درآمد و صرفه جويي در هزينه هاي منطقه 6 شهرداری کرج، اقدامات مناسبي به منظور اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی انجام شده و سيستم اداري امروز نشان از موفق بودن اين راهکار هاست.
وی در خصوص پروژه هاي عمراني و رضايت شهروندان بیان کرد: اجراي پروژه هاي شهري و عمراني با هدف رضايت شهروندان انجام مي شود و با توجه به اينكه پروژه هاي عمراني مبني بر اقدامات كارشناسی صورت مي گيرد، بايد به گونه اي باشد كه منتج به آباداني و توسعه منطقي شهر شود. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در پایان یادآور شد: مسئولان و مدیران شهری به عنوان نمایندگان مردم، حداکثر تلاش خود را برای افزایش آبادی و عمران شهر می کنند و با ایجاد ارتباط و همدلی هرچه بیشتر با شهروندان، پیگیر مطالبات و نیازهای آنها هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود