22 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141880

پل سوم خرداد مهرشهر در منطقه 4 شهرداری کرج نو نوار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پل سوم خرداد مهرشهر در منطقه 4 شهرداری کرج نو نوار می شود


در آستانه فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، پل سوم خرداد مهرشهر واقع در منطقه 4 شهرداری کرج با تخصیص اعتبار 500 میلیون ریالی نو نوار می شود.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج عنوان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پل سوم خرداد مهرشهر در این منطقه بهسازی می شود. سید رضا فیض اظهار داشت: عملیات نورپردازی زیر پل سوم خرداد مهرشهر در این منطقه، از سوی عوامل حوزه خدمات شهری آغاز شده است و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، نورپردازی و رنگ آمیزی جداره های پل سوم خرداد در حال انجام می باشد.
فیض افزود: با توجه به فرسودگی نمای پل و عدم وجود روشنایی آن، حوزه های خدمات شهر و زیباسازی منطقه 4 شهرداری کرج به دنبال بهبود سیمای پل سوم خرداد اقداماتی را در نظر گرفته اند و در حال اجرایی کردن آنها می باشند. این مسئول بیان کرد: علیرغم تلاش های نیروهای خدمات شهر منطقه به منظور پاکسازی جداره های این پل از تبلیغات غیرمجاز و نامتعارف، متاسفانه شاهد اقداماتی از سوی افراد سود جو با نصب تبلیغات و آگهی های نامتعارف هستیم که این موضوع با جدیت تمام در حال پیگیری است. وی در ادامه تسهیل در خدمات رسانی و توسعه رفاه عمومی شهروندان را در سطح شهر از وظایف مهم شهرداری ها بیان کرد و گفت: با انجام پروژه های مورد نیاز در شهر، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف خواهیم بود. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج ضمن بیان این مطلب که استفاده از معابر زیبا حق مسلم رهگذران و عابرین می باشد، یادآور شد: پاکسازی معابر از هرگونه نازیبایی و ناهنجاری به هر صورت و هر شکلی وظیفه ذاتی دستگاه های اجرایی می باشد که اجرای کارآمد این طرح همکاری دو سویه شهروندان را با این دستگاه خدمتگزار می طلبد. فیض در پایان با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری منطقه 4 شهرداری کرج به صورت مستمر آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارد، اعلام کرد: شهروندان می توانند جهت اطلاع رسانی و برطرف کردن مشکلات موجود در سطح منطقه، با سامانه 137 شهرداری کرج تماس گرفته تا عوامل خدمات شهری در اولین فرصت نسبت به برطرف کردن مشکلات مربوطه اقدام نمایند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود