28 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142167

نمره رد یا قبولی روابط عمومی ها در دست مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمره رد یا قبولی روابط عمومی ها در دست مردم است


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به آنانی که در متن و حاشیه برای اعتلای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی می کوشند، اظهار داشت: علاوه بر تمام تفسیرها، تعریف ها و تحلیل های موجود از حرفه و هنر «روابط عمومی» باید اذعان داشت که نمره رد یا قبولی دست اندرکاران این عرصه در دست مردم است.
مهدی فاطمی" این اظهارات را در بازدید صبح امروز خود از مجموعه روابط عمومی واقع در طبقه یازدهم ستاد مرکزی مطرح کرد و به عنوان یکی از افراد تازه پیوسته به جرگه مدیران ارشد مدیریت شهری، از وجود چنین تشکیلات منسجم و حرفه ای به منظور انعکاس عملکرد خادمین مردم در شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد. وی که پیش از این معاونت اداری و مالی سازمان پارکها و فضای سبز و سپس منطقه 7 این کلانشهر را عهده دار بود و به پاس «شهروند مداری و ارایه عملکرد قانونی در راستای اهداف و سیاست های مدیریت شهری» عیدانه ای به نام "مدیر منطقه 11 شهرداری کرج" را در آخرین روز سال 93 از دستان کلیددار ایران کوچک (علی ترکاشوند) دریافت کرد؛ امروز صحنه ای دیگر از قدرشناسی خود را به منصه ظهور گذاشت و همراه با مهندس فرج الله ایلیات معاون اداری و مالی، خود را به مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل رساند و در روزی به همین نام (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی)، دستان همکاران سختکوش این حوزه را به گرمی فشرد و برای آنان توفیق روز افزون را از درگاه باری تعالی خواستار شد. فاطمی در این بازدید که مرتضی جبه داری مسئول روابط عمومی منطقه 11 شهرداری نیز در آن حضور داشت، از راه اندازی روزنامه الکترونیک و صفحه انگلیسی پرتال به عنوان رویکردهای متفاوت روابط عمومی ستاد مرکزی یاد کرد و گفت: امید است با ارایه آموزش های لازم به مدیران روابط عمومی های مناطق و سازمان های تابعه شاهد تسری این نگاه خلاقانه در بدنه مدیریت شهری باشیم و بتوانیم طی روندی منسجم و یکپارچه نسبت به اشاعه آموزش های شهروندی و اطلاع رسانی شهری همت گماریم. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: راه اندازی «رادیو شهر» به عنوان صدای مدیریت شهری کرج به دامنه دار شدن ظرفیت های اطلاع رسانی شهری کمک شایانی کرده و اکنون شهروندان از روش های گوناگون و البته مدرن قادر به برقراری ارتباط با خادمین خود در بدنه مدیریت شهری هستند. ارتباطی که در کمتر از ساعاتی به پاسخ متقابل از سوی مدیران شهری منتهی می گردد و این موضوع از مصادیق پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بودن می باشد. وی، وجود «پایگاه خبری» را عامل کاهش هزینه های مدیریت شهری در بحث اطلاع رسانی و همچنین انعکاس اخبار مبتنی بر شفافیت، سرعت، و اصول حرفه ای دانست و از آن به عنوان یار کمکی روابط عمومی های مدیریت شهری کرج یاد کرد. چرا که قبل از راه اندازی این رسانه مجازی بسیاری از عملکردهای مطلوب مدیریت شهری به دلیل نبود امکانات و ابزار مورد نیاز فرصت طرح در رسانه ها را پیدا نمی کرد و از این رو، باور صحیحی از اقدامات شهرداری کرج نزد افکار عمومی وجود نداشت. فاطمی در پایان برای توسعه همکاریهای دو سویه بین منطقه 11 این کلانشهر و مجموعه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در سال جاری ابراز امیدواری کرد و بر حرکت روابط عمومی این منطقه به سمت شهروند مداری، پاسخگویی، الکترونیکی شدن و... تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود