30 مهر 1391
شماره خبر: 13636

ضرورت ارتقاء سطوح سازمانی مسئولان زیباسازی در مناطق 12 گانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت ارتقاء سطوح سازمانی مسئولان زیباسازی در مناطق 12 گانه

سپیدار آنلاین: سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج تاکید کرد: ارتقاء سطوح سازمانی مسئولان زیباسازی در مناطق 12 گانه امری ضروری است که انجام آن نیاز به برنامه ریزی دارد.
علی آرایی با بیان این مطلب افزود: این مهم زمینه ساز اجرای موفق طرح ها و پروژه های زیباسازی در سطح مناطق می شود. وی در تعریفی از زیباسازی عنوان کرد: زيباسازي عبارت است از فرآیند توسعه ویژگی های بصری با هدف حذف آلودگی های بصری که در نهایت منجر به ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری می شود. این مسئول ادامه داد: اجرای طرح های زیباسازی نقش بسزایی در افزایش سطح روحیه نشاط و شادابی عموم شهروندان دارد که با توجه به این مهم می توان گفت، این رویکرد از مهمترین اولویت های سازمان زیباسازی است. آرایی با تاکید بر ایجاد کارگروه های مشترک تخصصی بین مناطق و سازمان بصورت مستمر عنوان کرد و افزود: این مهم نیز از جمله راهکارهای افزایش سطح اقدامات و فعالیت های سازمان زیباسازی در سطح گسترده است. وی با یادآوری اقدامات صورت گرفته در سازمان زیباسازی شهرداری عنوان کرد: از جمله این اقدامات تهیه و تدوین استانداردهای زیباسازی به منظور سازماندهی و ساماندهی طرح ها و پروژه های زیباسازی است. این مسئول با تاکید بر ایجاد وحدت رویه و یکپارچه شدن تبلیغات محیطی همچنین رسیدن به الگوهاي مشخص زیباسازی، گفت: استانداردهای تدوین شده نقش بسزایی در تحقق این مهم ایفا می کند.
تدوین نظامنامه زیباسازی
سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، استاندارهای زیباسازی را راهی برای پیشگیری از اعمال سلیقه و موازی کاری در مسائل و موضوعات مرتبط با زیباسازی دانست و عنوان کرد: تدوین سیاست های سازمان از مهمترین کارکرد های زیباسازی است. آرایی در ادامه با اشاره به تدوین نظامنامه زیباسازی عنوان کرد: این نظامنامه در راستای وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری تدوین شده است. وی ارائه بودجه پیشنهادی مناطق تا قبل از تقدیم لایحه بودجه سال آتی را از دیگر اولویت های سازمان زیباسازی ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در هماهنگی و کشف نیازهای واقعی مناطق از ارکان زیباسازی دارد. این مسئول از آمادگی ارائه برنامه آموزشی به منظور ارتقاءسطح علمی مجموعه به خانواده شهرداری خبرداد و گفت: این مهم با هدف ارتقاء کیفیت سیما و منظر و حذف آلودگی های بصری اجرایی می شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود