9 آذر 1393
شماره خبر: 132722

وضعیت مبلمان شهری در شهر کرج بررسی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وضعیت مبلمان شهری در شهر کرج بررسی می شود


معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج از بازدید دوره ای سازمان از مناطق 12 گانه خبر داد و افزود: با اجرای این مهم وضعیت مبلمان شهری در سطح شهر بررسی می شود.
الهام باقری اظهار داشت: معاونت فنی اجرایی سازمان زیباسازی در راستای تهیه دفترچه کاربردی ضوابط مبلمان شهری و ارائه آن به مناطق 12 گانه شهرداری کرج هر هفته بازدید های دوره ای از مناطق را انجام می دهد. این مسئول با اشاره به اینکه بهبود سیما و منظر شهری از دغدغه های مهم سازمان زیباسازی است، بررسی وضعیت مبلمان شهری، تابلوهای معابر، کوچه ها، وضعیت جداره های شهری، تابلوهای اصناف و وضعیت روشنایی معابر کوچه ها در سطح شهر را از مهم ترین اهداف اجرای بازدید های مذکور نام برد.
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته اولین بازدید دوره ای از معبر شهید بهشتی حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) در منطقه 9 شهرداری کرج صورت گرفته است، اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، بازدید های بعدی از دیگر مناطق در هفته های آتی برگزار خواهد شد. باقری با اشاره به اهمیت زیبایی شهر و لزوم رسیدگی به مبلمان شهری، همکاری مناطق با سازمان را از ضروریات دانست و افزود: بررسی عملکرد واحدهای زیباسازی پس از انتخاب فعالان در این حوزه به مدیران مناطق جهت رفع آلودگی های بصری و ساماندهی مبلمان شهری به مدیران مناطق اعلام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود