29 دی 1390
شماره خبر: 4235

عسگری خبر داد: افزایش ساعت کاری بازار روزهای کرج در روزهای پایانی سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 عسگری خبر داد:  افزایش ساعت کاری بازار روزهای کرج در روزهای پایانی سال

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افزایش ساعات کاری بازار روزهای این کلانشهر در روزهای پایانی سال جاری خبر داد.
علیرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید، جلسات متعددی با حضور مسئولان مربوطه به منظور افزایش خدمت رسانی به شهروندان برگزار شد. وی افزود: در این زمینه طبق هماهنگی و برنامه ریزی مقرر شده است که در روزهای پایانی سال جاری ساعات کار بازار روزها افزایش یابد. این مسئول عنوان کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال، میزان حضور شهروندان در مراکز خرید به خصوص بازار روزها افزایش می یابد، این تصمیم گرفته شد. عسگری افزود: همچنین برای رفاه حال شهروندان در برخی بازارهای میوه و تره به دستگاههای خود پرداز نصب شده است. مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج یادآور شد: با این اقدام تسهیل در خرید شهروندان ایجاد می شود و خدمات به سرعت به آنها ارائه خواهد شد.
استقرار جایگاه های موقت عرضه میوه در نقاط مختلف کرج
عسگری ادامه داد: در بخش دیگری با فرا رسیدن روزهای پایانی سال جاری، طی هماهنگی با مناطق شهرداری کرج و شناسایی نقاط پرتردد، جایگاه های موقت عرضه میوه برای ایام نوروز در کرج استقرار می یابد. وی از راه اندازی 20 جایگاه موقت عرضه میوه در مناطق 12گانه شهرداری كرج خبر داد و گفت: این جایگاهها از 15اسفندماه سال جاری فعالیت خود را آغاز و تا 20 فروردین ماه سال آینده به شهروندان خدمات ارائه می کنند.. ساعت كاری بازارهای میوه وتره بار از ساعت 30/8صبح الی 13بعد از ظهر و بعدازظهر از ساعت 16الی 20 شب تعیین شده است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود