18 خرداد 1394
شماره خبر: 143390

تردد خودرو در پارك جهان نما آزاد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تردد خودرو در پارك جهان نما آزاد شد


معاون فنی و عمرانی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: به منظور افزایش بهره برداری شهروندان از امکانات موجود در پارک جهان نما، به صورت آزمایشی تردد خودرو در این پارک آزاد شد.
علی اصغر درویش با اعلام این مطلب اظهار داشت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده و با دستور مدیرعامل سازمان، از روز 15 شعبان مصادف با 13 خردادماه سال جاری، تردد خودروها در پارک جهان نما آزاد شده است. وی ادامه داد: این اقدام در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران برای اسکان موقت و چند ساعته به صورت آزمایشی انجام شده است تا میزان رضایت مندی شهروندان بررسی شود.
این مسئول افزود: پارک جهان نما یکی از بزرگترین پارکهای استان البرز است که با توجه به نزدیک بودن به اتوبان تهران – کرج، روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان کرجی و تهرانی است. درویش عنوان کرد: پیش از این ورود خودروی شخصی به پارک جهان نما ممنوع بود که هم اکنون مرحله آزمایشی تردد خودرو در این مجموعه در حال اجراست و از شهروندان درخواست می شود که تمامی قوانین و ضوابط مربوطه را در این زمینه رعایت کنند. معاون فنی و عمرانی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج همچنین از شهروندان درخواست کرد که در حفظ و نگهداری از این مجموعه کوشا باشند تا تردد خودرو باعث صدمه به درختان و فضاهای سبز موجود در پارک نشود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود