14 آبان 1391
شماره خبر: 14355

نقش مهم شهرسازی در تعیین چهره زیبای شهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نقش مهم شهرسازی در تعیین چهره زیبای شهر کرج

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج تاکید کرد: نقش شهرسازی در تعیین چهره زیبای شهر کرج بسیار مهم است.
سید علی آقازاده در آیین برگزاری پنجمین نشست آموزشی طرح کوثر تاکید کرد: بر این اساس ساختارهای اداری دستگاه ها و سازمان های خدمات رسان به ویژه مدیریت شهری نیاز به اطلاعات به روز و تخصصی دارد. وی افزود: خروجی که از برپایی این نشست ها عاید شهروندان می شود از علت هایی است که مدیریت شهری را در برپایی سمینار، همایش و نشست های آموزشی مصمم می کند.
نقش حوزه شهرسازی در تعیین خط مشی برنامه ها و طرحهای شهرسازی
شهردار کرج گفت: این حوزه نقش مهم و تاثیر گذاری در بررسی و تعیین خط مشی برنامه های مرتبط با شهرسازی و معماری دارد. آقازاده، نظارت بر تدوین ضوابط و دستورالعملها در خصوص امور مربوط به ساخت و سازهای شهری را یادآور شد و گفت: حوزه شهرسازی به منظور اجرای دقیق برنامه ها و طرح های شهری در راستای نظارت بر تدوین ضوابط به ویژه ساخت و سازهای سطح شهر نیاز به مقررات کارآمد دارد.
صدور پروانه تک برگی در منطقه 1
معاون معماری شهرسازی شهرداری کرج از صدور پروانه تک برگی در منطقه بعد از راه اندازی اتوماسیون شهرسازی خبر داد. غلامرضا احمدی بیداخویدی افزود: با راه اندازی سیستم اتوماسیون شهرداری و صدور پروانه های ساختمانی از طریق این سیستم ضمن کاهش صدور مجوزهای ساختمانی ضریب خطاهای سیستم سنتی و دستی کاهش می یابد. بیداخویدی عنوان کرد: هم اکنون در منطقه 1 شهردار کرج این مهم محقق در برخی مناق در دست اجرا و تا پایان سل در تمام مناطق 12 گانه راه انداز و اجرایی می شود.
استقبال شهرداری قشم از نظرکارشناسان شهرسازی کرج
شهردار قشم گفت: شهرداری قشم از نظرات کارشناسی کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری کرج به منظور ارائه طرح های ایده آل شهری استقبال می کند. علی بازماندگان قشمی در آیین برگزاری پنجمین نشست طرح آموزشی کوثر اظهار داشت: شهرداری قشم و مجموعه پرسنل آن در واحد های مختلف نسبت به انجام وظایف و تعهدات تعیین شده اقدام می کنند که از جمله این تعهدات اجرای طرح هایی با محوریت شهرسازی است. بازماندگان با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح های آموزشی برای پرسنل شهرداری، گفت: اجرای طرح آموزشی کوثر که از سوی حوزه شهرسازی کرج اجرایی شده است، اقدامی مفید و سازنده برای شهر و ساختارهای شهری محسوب می شود. شهردار قشم افزود: شهرداری قشم به منظور مناسب سازی و ایده آل سازی ساختار های شهری قشم از الگوهای مفید و مطلوب سایر کلانشهر ها الگو برداری می کند.
آموزش پرسنل منشاء تغییرات مثبت در ساختار های اداری است
معاون اداری مالی شهرداری کرج با تاکید بر ارائه فصل های آموزشی به پرسنل اداری گفت: آموزش منشاء تغییرات مثبت در ساختار های اداری است. مهرداد ترابیان در حاشیه آیین برگزاری پنجمین طرح آموزشی کوثر با تاکید بر انجام این مهم، اجرا طرح های آموزش را سرمایه گذاری در بخش منابع انسانی عنوان کرد و گفت: به واقع آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه است هر میزانکه در بحث آموزش و ارتقاء مهارت پرسنل پرسنل هزینه شود نتیجه آن ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهری است.
آموزش خدمات دهی مناسب را در پی دارد
رئیس شورای اسلامی شهر قشم گقت : تمرکز شورای اسلامی شهرستان قشم بر تامین رفاه و آسایش زندگی شهروندی معطوف شده است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود