21 خرداد 1394
شماره خبر: 143633

بیش از 20 کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه 2 شهرداری کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 20 کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه 2 شهرداری کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: طی دو ماه گذشته به منظور روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی شهروندان بیش از 20 کیلومتر خط کشی محوری در معابر این منطقه اجرایی شد.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: در طول 2 ماه گذشته با همت حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه بیش از 20 کیلومتر خط کشی محوری در برخی معابر این منطقه اجرایی گردید. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به اینکه این عملیات به منظور روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی شهروندان، جلوگیری از حوادث ناگوار و ایمن سازی معابر در سطح منطقه صورت گرفته، بیان داشت: محل این خط کشی های محوری در بلوارهای شهید چمران، امامزاده حسن (ع) و کامیونداران بوده است. خلوصی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از 300 بلوک عابر پیاده در محدوده های خیابان ساسانی، تقاطع دودانگه و مقابل فرهنگسرای کوثر رنگ آمیزی شد و عملیات مذکور در نبش رنجی ها روبروی درمانگاه بهنام و روبروی بازار روز البرز نیز صورت گرفت. این مسئول گفت: نصب تعدادی ضربه گیر در مبادی خروجی که دارای رفلکتور و شبرنگ هشداری هستند از دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک در دو ماه اخیر بود که این ضربه گیرها در میدان شهید سلطانی، زیرگذر استاندارد و میدان امام حسین (ع) نصب گردید.
وی یادآور شد: خط کشي و ايجاد سرعت گير ها در بلوارها و خيابانها يکي از مهم‌ترين اقداماتی است که منطقه 2 شهرداري کرج به طور جد آنرا در سال جاری پیگیری می کند و این امر در دستور کار واحد ترافيک منطقه جهت سهولت در تردد و رفاه حال شهروندان قرار دارد. مدير منطقه 2 شهرداري کرج در پايان با تاکيد بر اينکه بايد تمهيدات لازم براي ارتقاء ضريب امنيت عابران پياده انجام شود، اظهار داشت: رسيدن به اين مهم از اولويت‌ هايي است که متوليان و دستگاه‌ هاي ذيربط با موضوع ترافيک بر انجام آن تاکيد دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود