27 خرداد 1394
شماره خبر: 144030

اقدامات عمرانی 3 ماهه منطقه 11 شهرداری کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات عمرانی 3 ماهه منطقه 11 شهرداری کرج تشریح شد


مدیر منطقه 11 شهرداری کرج به تشریح اقدامات عمرانی صورت گرفته در این منطقه طی 3 ماهه ابتدای سال جاری پرداخت و روند این اقدامات را مطلوب ارزیابی کرد.
مهدی فاطمی عنوان کرد: به همت حوزه عمران منطقه، عملیات جدول کاری، آسفالت، اجرای دیوار حائل و لوله گذاری در سطح منطقه طی سه ماه آغازین سال جاری اجرایی شد. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با بیان اینکه خدمات عمرانی در سطح این منطقه روند مثبت و رو به رشدی را برا اساس طرح ها و برنامه ریزی های کارشناسانه طی می کند، اظهار داشت: بر این اساس، توزیع آسفالت به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش کامل در بیش از 3 هزار و 700 تن انجام شد که این نشان از اهتمام شهرداری این منطقه به ترمیم معابر اصلی و فرعی دارد. فاطمی افزود: جدولگذاری هزار و 600 متر مربع از معابر سطح منطقه و حاشیه بوستان شمشاد شهرک جهان نما و پارک محله بیلقان در طی این مدت به انجام رسیده است و دیوار حائلی برای ایمن سازی معابر و رفع خطر در مقابل مدرسه شکوفه های انقلاب و ساختمان اداری در حال احداث این منطقه به طول 388 متر مربع احداث شد. این مسئول در رابطه با عملیات هدایت آبهای سطحی از طریق لوله گذاری در سطح منطقه 11 شهرداری کرج به 4 مورد در محله های کلاک نو و خط 3 حصار اشاره کرد و گفت: مجموعا این لوله گذاری به طول 500 متر مربع بوده است که نصب دریچه در این محله ها در حال اجرایی شدن می باشد. وی در ادامه لکه گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی را به عنوان عمده اقدامات صورت گرفته طی سه ماه ابتدایی سال جاری در این منطقه دانست و بیان کرد: علاوه بر لکه گیری آسفالت کلی در سطح منطقه، 24 خیابان فرعی نیز با عملیات مذکور ساماندهی شدند. تعریض ابتدای خط 4 حصار و محوطه امامزاده حیدر (ع)، روکش آسفالت در 26 معبر اصلی و فرعی که شامل خیابان های قوامین، سرجوب و نظامعلی می شود نیز از دیگر اقداماتی بود که فاطمی به آنها به عنوان مهمترین عملیات های عمرانی حوزه عمران منطقه 11 شهرداری کرج طی سه ماه گذشته اشاره کرد.
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در ادامه به 8 مورد عملیات تراش و روکش در خیابان های اصلی از جمله بلوار شهید چمران به صورت برش مقطعی، 22 متری تربیت مدرس و میدان تربیت مدرس اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس اولویت بندی و مطابق بودجه تخصیصی منطقه در زمینه عمرانی، ترمیم معابر از طریق جدولگذاری و آسفالت در خصوص تمامی معابر که نیاز به بهینه سازی دارند، اقدام می شود.
این مسئول در پایان با اشاره به سیستم درآمد و هزینه در شهرداریها و اینکه بودجه عمرانی منطقه 11 شهرداری این کلانشهر از طریق پرداخت عوارض های شهروندان محقق می شود، از شهروندان خواست در تعامل با شهرداری، نسبت به پرداخت به موقع عوارض اقدام کنند تا خادمین مردم در این دستگاه بتوانند گام های موثرتری را برای توسعه و آبادانی شهر بردارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود