3 تیر 1394
شماره خبر: 144391

تعیین تکلیف وضعیت نیروهای امانی و پیمانکاری راندمان کاری را افزایش می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعیین تکلیف وضعیت نیروهای امانی و پیمانکاری راندمان کاری را افزایش می دهد


نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج بر لزوم تعیین وضعیت اشتغال نیروهای امانی و تامین نیرو تاکید کرد و گفت: قطعا تعیین وضعیت این قشر موجب افزایش راندمان کاری در حوزه مدیریت شهری خواهد بود.
مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: وجود ساختار سازمانی مناسب و روش های اجرایی کارآمد و مهم تر از همه استفاده از نیروی انسانی واجد صلاحیت از ضروریاتی می باشند که برای رسیدن به اهداف و بهره وری مطلوب باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد از این رو تلاش برای بهبود و ضعیت نیروهای انسانی بسیار ملموس و ضروری است. وی افزود: نیروی انسانی زمانی بهره وری لازم در کار را خواهد داشت که امنیت شغلی برایش مهیا گشته و با رغبت و تمایل بیشتر به انجام وظایف محوله خود بپردازد. این عضو شورا تاکید داشت: امروز شاهد هستیم که نیروهایی با قرارداد های شرکتی با بی حوصلگی به انجام کارهای خود می پردازند لذا تامین رضایت کارکنان در جهت حرکت به سمت و سوی اهداف مدیریت شهری و اثر بخشی آن در سطح شهر یک نگرش عقلانی است که مسئولین شهری باید بر این مهم نگاه ویژه ای داشته باشند. نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج فرهنگ بهره وری از نیروی انسانی در حوزه کار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بهره وري عبارت است از به دست آوردن حداكثر سود ممكن از نيروي كار، توان، استعداد و مهارت نيروي انساني، و در واقع باید به آن به شكل يك فرهنگ نگریست تا افزايش بهره وري را به همراه داشته باشد.
عضو پارلمان شهری کرج مهمترين و عمده ترين عامل كاهش بهره وري نیروی انسانی را نامتوازن بودن درآمد و هزينه ها دانست و افزود: این امر موجب کاهش انگیزه در نیروها گردیده و تبعیض و نابرابری آنها با نیروهای استخدامی، ناامنی در شغل را برایشان تداعی می کند که از عوامل مهم کاهش بهره وری در کار خواهد بود. قهرمانی با تاکید بر لزوم ساماندهی وضعیت نیروهای مذکور و یکپارچه سازی نیروها در سازمانها و مناطق تصریح داشت: مدیریت شهری باید به سمت و سویی حرکت نماید که افزایش راندمان کار و بهره وری را به همراه داشته باشد که یکی از اقدامات خوب در تحقق این امر، تعیین وضعیت نیروهای پیمانکاری می باشد تا بتوانند در شرایط مساعد و با آرامش روحی بهتری به انجام وظایف بپردازند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود