3 تیر 1394
شماره خبر: 144451

کرج به قطب والیبال کشور تبدیل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کرج به قطب والیبال کشور تبدیل شود


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج قهرمان پروری شهر کرج و استان البرز در همه رشته های ورزشی به ویژه والیبال را یک فرصت ارزشمند برای معرفی توانمندی های ورزشی این منطقه به دیگر استان های کشور ارزیابی کرد و گفت: کرج باید به مهد پرورش و قطب والیبال کشور تبدیل شود.
سعید فیروزگاه در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج این مطلب را در پی پیروزی های غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی اعلام کرد که تعدادی از قهرمانان و نامداران این رشته از ساکنان و اهالی شهر کرج هستند. وی با بیان اینکه جهان متحیر از توانمندی های بازیکنان ایرانی بود، پیشنهاد داد: ورزشگاه انقلاب می تواند به عنوان مجموعه ورزشی اختصاصی در رشته والیبال به فعالیت بپردازد. فیروزگاه با یادآوری اینکه توجه به ورزش از آسیب های اجتماعی موجود تا حد زیادی کاسته و موجب پیشگیری از اعتیاد و انواع بیماری ها می شود، تاکید کرد: باید به جای ساختن محیط هایی همچون گرمخانه ها، توان مدیریت شهری را به سمت تقویت ورزش و فضاهای فرهنگی مذهبی سوق دهیم. عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: محیط هایی که متخلفان در آن به صورت عمومی تجمع می یابند اغلب به محیطی برای آموزش راه های جدید تخلف تبدیل می شود که این آسیب ها را مضاعف می کند. وی تصریح کرد: از این رو پرداختن به ورزش در کنار گشودن درب های مساجد برای حضور شهروندان در تمام ساعات شبانه روز و اجرای برنامه های مفید می تواند بسیار اثرگذار باشد.
مصطفایی: سابقه احداث گرمخانه به دین اسلام برمی گردد
در این زمینه سعید مصطفایی؛ رئیس کمیسیون حقوقی شورا نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخت و دور شدن مردم از مساجد را ناشی از زاویه گرفتن الگوهای جامعه از مبانی دینی ارزیابی کرد. این عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: احداث گرمخانه به تبعیت از ساخت ابن السبیل که در دین اسلام پایه گذاری شد، برای در راه ماندگان در نظر گرفته شده است و راه اندازی آن جزء قوانین شهرداری هاست. وی ادامه داد: نباید به خاطر تعدادی از آسیب دیدگان که به صورت مستمر در این محل رفت و آمد می کنند، اصل آن را زیر سوال برد. مصطفایی در عین حال خواستار آسیب شناسی از پذیرش شدگان و بررسی آثار و کارکردهای راه اندازی گرمخانه شد و خاطرنشان کرد: باید بر اساس آمار و استفاده از کارشناسان و مشاوران بتوانیم برای افرادی که در این محل حضور می یابند راه چاره ای پیدا کنیم تا بازگشتی سربلند به زندگی و کانون خانوادگی شان داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود